ورود به بانک پرسش و پاسخ
بنر
بنر
بنر
پاسخ پرسش : تاثیر تلقین و تقویت روحیه در درمان – تغذیه حضرت علی (ع) چاپ فرستادن به ایمیل

آقا، 23 ساله                        
پرسش: با سلام. خدا را شاکرم که آدمی پیدا شده جواب سوالامو بده
1 قدرت ذهن و نیروی اراده در از بین بردن بیماری و حفظ سلامتی تا چه اندازه می باشد ؟



پاسخ:  خیلی موثر است، شما اگر روحیه نداشته باشید درمانتان سخت تر می شود، در مجموع آدم با روحیه در دفع بیماری اش خیلی موفق تر است، اما همه جا حرف اول را نمی زند، یعنی درمان قطعی نیست.


2 آیا واقعا در زمان حضرت علی ایشان از انواع میوه ها و سبزیجات و عسل و ... جهت حفظ سلامتی استفاده مینموده اند یا قضیه چیز دیگری بوده .


پاسخ:  اینگونه که معلوم است می خواهید بفهمید که دکتر روازاده از همان زمان تا الان زنده بوده و می خواهد از تاریخ یک چیزها را مخفی کند و به شما نگوید، شما به احادیث و روایات توجه کنید و اگر هم چیزی را که حضرت علی (ع) نمی خورد و به دیگران می گوید بخورید و وقتی می گویند پس چطور خودتان نمی خورید، می گوید من شرایطم با شما فرق می کند، من امیر مومنان هستم، کارهایی را که برای شما خوب است برای من نهی شده است. شاید ایشان مثلاً فلان میوه را هم نمی خورده، همان طور که حضرت امام یکبار روی هنداونه نمک ریخته بوده که ماجرای آن به شرح ذیل است:
یکی از دوستان حضرت امام خمینی(ره) میگوید: زمانی که امام در نجف اقامت داشتند، خدمت ایشان رسیدم. امام برای پذیرایی مقداری هنداونه آوردند، برای خودشان نیز ظرفی جداگانه که مقداری هنداونه در آن بود، گذاشتند. من خیلی دوست داشتم برای تبرک جستن از وجود حضرت امام از هندوانه‏های جلوی امام میل کنم. مطلب را به وی عرض کردم. فرمود: این هندوانه‏ها به درد شما نمیخورد. خواسته خودم را تکرار کردم: اصرار نکنید. میدیدم هنداونه‏های هر دو ظرف در ظاهر یکی است و هر دو بسیار خوش رنگ و آبدار به نظر میآیند. پس چرا میفرمایند به درد شما نمیخورد. مجددا با اصرار از ایشان خواستم درخواست مرا بپذیرند. اجازه فرمود. مقداری از هنداونه را در دهان گذاشتم، با کمال ناباوری دیدم هندوانه امام شور است. جریان را از ایشان پرسیدم. فرمود: وقتی خواستم این هندوانه را بیاورم، دیدم خیلی خوش رنگ و آبدار است. خیلی خوشم آمد. میل داشتم آن را بخورم، اما برای این که با این هوس مبارزه کنم و اراده خود را تقویت نمایم، روی آن نمک پاشیدم.

 

 

آقا، 23 ساله                         آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید
پرسش: با سلام و عرض خسته نباشید.
گفته می شود که طب سنتی ورزش سنگین رو رد می کنه . از طرفی یک کشاورز توی کویر با هوای بالای 40 درجه ساعتها بیل می زنه یا توی جنگهای صدر اسلام شمشیر زنی یکی از ارکان اصلی برای جنگجو بوده که هم نیاز به قدرت داره و هم نیاز به سرعت داره .
لطفا بفرمایید منظور شما از ورزش سنگین چیه و علت نهی از اون چیست ؟ با تشکر

پاسخ:  سوال شما نپخته است اگر ما می گوییم ورزش سنگین نکنید، امروزه  ورزش سنگین معنای خودش را دارد، مثلاً ما می گوییم چاقی خوب است و شما مدارک می آورید که دنیا می گوید چاقی بد است، شما چرا می گویید چاقی خوب است، ما در جواب به شما می گوییم پس وقتی ما به شما می گوئیم بروید یک بره بخرید و شما اگر بره چاق نخرید، سرزنش می شوید، بالاخره چاقی خوب است یا بد، یا یکجا خوب است و یکجا بد! شما چاقی را نفهمیدید چیست. اگر درک کنید، می فهمید آن چیزی که به عنوان مرض است، امروزه اسمش را گذاشته اند چاقی، آن چاقی نیست از فرم درآمدن بدن است.
ما وقتی می گوییم ورزش سنگین، منظورمان فعالیت سنگین کشاورزی نیست، اصلاً آن چیزی را که اسمش را برای شما ورش گذاشته اند، اصلاً ورزش به حساب نمی آید.

منع انجام ورزش سنگین
منع, ورزش ,سنگین, فعالیت سنگین, کشاورزی  

 

معرفی

دکتر حسین روازاده

دارای مدرک پزشکی عمومی از دانشگاه تهران به شماره نظام پزشکی 58290

زبان سایت

English Arabic French German Turkish Persian

جستجو گوگل



در سايت احياي سلامت
در كل اينترنت

تبلیغات

به زودی امکان پذیرش تبلیغات فراهم میگردد.

سایت رسمی دکتر روازاده , طب سنتی و حجامت و احیای سلامت و درمان مشکلات ناباروری

مرجع طب سنتی و دارو های گیاهی ، خواص حجامت مورد تایید دکتر روزاده

خواص حجامت و خواص زالو درمانی , درمان زود انزالی و مشکلات ناباروری مورد تایید دکتر روازاده