ورود به بانک پرسش و پاسخ
بنر
بنر
بنر
بیانیه روز قدس جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران چاپ فرستادن به ایمیل

بسم الله الرحمن الرحیم

 

ابتکار هوشمندانه حضرت امام خمینی(ره) احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) مبنی بر نامیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، فقط مختص مسلمین و جهان اسلام نیست بلکه همه ی وجدان های بیدار با هر دین و مسلکی در اقصی نقاط این جهان پهناور آن را پذیرفته و در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و قدس شریف، در تب و تاب هستند.
همه کسانی که شعله ای از نور انسانیت و آزادگی در وجودشان روشن است، جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم نموده و با فریادهای اعتراض آمیز خود سبب قدرت و قوت قلب مردم فلسطین می شوند.
در موج سوم انتفاضه فلسطین، رژیم اشغالگر قدس فقط با مردم بی پناه غزه، فتح و حماس روبرو نیست بلکه این بار موج جهانی انزجار از جنایات ددمنشانه این رژیم پایه های قدرت پوشالین صهیونیست را در هم می شکنند.
شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت مادی و معنوی از مردم مظلوم فلسطین و مبارزین مقاومت، پیروی از سنت الهی « ان تنصرا... ینصرکم» است و این بار موشک های مقاومت و هواپیماهای بدون سرنشین (ابابیل) گنبد آهنین و دروغین صهیونیست جهانی را در هم شکسته و انتقام زنان و کودکان بی پناه غزه را می گیرند.


در این میان از همه مشمئز کننده تر سکوت نکبت بار سازمان ملل و سازمان های حمایت از حقوق بشر است که به جای میانجی گری و حمایت از حقوق مردم مظلوم فلسطین ترجیح داده اند سکوت تلخ و بی شرمانه ای را اختیار کرده و با این جانبداری بی رحمانه برگ سیاه دیگری از بی کفایتی و بی عدالتی خود را در تاریخ ثبت  نمایند .
دولتهای مرتجع عربی منطقه نیز بدانند که با فتنه انگیزی و ایجاد گروهکهای متعددی همچون طالبان، القاعده، تکفیری ها فقط وضعیت را به ظاهر بحرانی نموده و به زودی شعله آه آوارگان و مظلومان فلسطین و حرکت مردمی ملتهای آنها تومار شوم حاکمیتشان را در هم خواهد پیچید.
دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران با رایزنی های گسترده می تواند همه بلاد اسلامی، کشورهای عضو جنبش عدم تعهد، سایر ملتها و دولتهای آزاد و مستقل را در حمایت از مردم فلسطین به عرصه همکاری بکشاند. ما خادمان جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران در آستانه روز جهانی قدس جنایات صهیونیستها و حامیان غربی و عربی آنان در نسل کشی مسلمانان را محکوم می کنیم و هم چون همیشه با پیروی از فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای  در روز جمعه همگام با مردم روزه دار ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس شرکت نموده و حمایت خود را از ملت مسلمان فلسطین و مبارزین مقاومت اسلامی اعلام می داریم و از آحاد مردم غیور دعوت می نماییم تا با حضور قدرتمند خود لرزه بر اندام شیطان بزرگ، آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی انداخته و موجب دلگرمی مردم مظلوم فلسطین شوند.

جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران

دبیرکل - دکتر حسین روازاده

 

دیدگاه شما

افزودن نظر


    • >:o
    • :-[
    • :'(
    • :-(
    • :-D
    • :-*
    • :-)
    • :P
    • :\
    • 8-)
    • ;-)

    معرفی

    دکتر حسین روازاده

    دارای مدرک پزشکی عمومی از دانشگاه تهران به شماره نظام پزشکی 58290

    زبان سایت

    English Arabic French German Turkish Persian

    جستجو گوگل



    در سايت احياي سلامت
    در كل اينترنت

    تبلیغات

    به زودی امکان پذیرش تبلیغات فراهم میگردد.

    سایت رسمی دکتر روازاده , طب سنتی و حجامت و احیای سلامت و درمان مشکلات ناباروری

    مرجع طب سنتی و دارو های گیاهی ، خواص حجامت مورد تایید دکتر روزاده

    خواص حجامت و خواص زالو درمانی , درمان زود انزالی و مشکلات ناباروری مورد تایید دکتر روازاده