ورود به بانک پرسش و پاسخ
بنر
بنر
بنر
برگزاری دومین مجمع عمومی جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران چاپ فرستادن به ایمیل


دومین مجمع عمومی جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران با استقبال گسترده اعضا جامعه و حامیان تغذیه سالم با شعار "احیای تمدن اسلامی - اصلاح الگوی مصرف -  تحقق جامعه ای سالم" برگزار گردید.
سالن همایش های کانون پرورش فکری در خیابان حجاب صبح جمعه یازدهم اسفند ماه پذیرای بیش از 1100 نفر از اعضا و حامیان جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران بود.
دراین نشست که با حضور برخی از صاحب نظران عرصه علم و سیاست برگزار شد حجت الاسلام والمسلمین صدیقی امام جمعه موقت تهران 15 دقیقه به صورت تلفنی و مستقیم برای حضار سخنرانی نمودند .

آقای دکتر روازاده دبیر کل جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران گزارش کاملی از فعالیت های 4 سال اخیر جامعه ارائه نمودند و انتخابات شورای مرکزی جامعه با نظارت مستقیم نمایندگان محترم وزارت کشور انجام شد و از میان آراء 700 نفری که حق رأی داشته و آرای خود را به صندوق انداختند افراد ذیل به ترتیب تعداد آراء برای شورای مرکزی جامعه انتخاب شدند:
1-    خانم شکیبا محبی تبار
2-    آقای سعید منوری رضایی
3-    آقای احمد ناجی زواره
4-    آقای فرید شهاب
5-    آقای سید احمد میر مرشدی
6-    آقای محمد ابراهیمی
7-    آقای مهدی رهجو
8-    آقای حسین امامی
اعضای علی البدل شورای مرکزی:
1-    آقای منصور بختیاری
2-    آقای امیر آتشی
3-    آقای رضا صوفی آبادی
بازرسین منتخب به ترتیب تعداد رأی:
1-    آقای سید نورالدین یوسفی
2-    آقای سید محمد حسن حاجی محمدی
عضو علی البدل:
1-    آقای غلامحسین مهدی زاده سرابی
مراسم بعد از قرائت بیانیه پایانی (كه در ذيل اين خبر متن كامل آن درج گرديده است) و صرف ناهار (تهيه شده از مواد صد در صد طبيعي) به اتمام رسید.
«اللهم وفقنا لما تحب و ترضی»

=================================================================

بیانیه پاياني دومین مجمع عمومی جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران

"احیای تمدن اسلامی، اصلاح الگوی مصرف، تحقق جامعه سالم"



بسم اللّه الرحمن الرحيم
افرءیتم ما تحرثون. ءانتم تزرعونه ام نحن الزارعون. آیا می دانید چه می کارید؟ آیا شما آن تخم را رویانیدید یا ما؟ (واقعه 64-63)
درود و سلام بر رسول مكرّم اسلام و خاندان پاك او،كه بذر ایمان و معرفت و زندگی متعالی را در وجود انسان ها افشاندند و با خون خود آن را آبیاری نمودند.
تحيّت و رضوان خدا بر امام راحل عظيم الشأن (ره) و شهداي والامقام كه زيستن شرافتمندانه را مُنادي گشتند و عزّت و سربلندي ايران اسلامي را فرياد برآوردند.
اينك ما در حسّاس ترين مقطع تاريخ بشريّت، يعني روزگار غيبت امام عصر، ارواحنا له الفداء و در گُهربارترين سرزمين جهان، كه سرافرازانه پرچم انتظار را دردست نگه داشته است، پرچم حمایت از کشاورزی را مفتخرانه بالا گرفته ایم تا از ميان همة مشاغل و فرصت ها و اقشار جامعه، در جهت توسعه فرهنگي، اجتماعي، اقتصادي و سياسي بخش كشاورزي كشور در راستاي اهداف عاليه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران گام بر می داریم. ضمن شكر گزاری به درگاه ايزدي، بر موارد زير ميثاقي دوباره مي بنديم تا باروحيه اي مضاعف و تواني افزون تر، با حمایت کامل از توليد ملى در بخش کشاورزی و حمايت از كار و سرمايه‏ ايرانى به سمت خودکفایی  قدم برداريم.
1.    نياز امروز کشور عزیزمان ایران اسلامی به وحدت، انسجام و همبستگي ملي بيش از هر زمان ديگري است. ما اعضای جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران معتقديم با پیروی از تاکیدات مقام معظم رهبری باید، وحدت و هماهنگي بين همه مسئولین، احزاب و نيروهاي معتقد به اصول و مباني انقلاب اسلامي تقويت و تحكيم يافته و از تفرقه و شكاف هاي ناشي از گروه گرايي و نفسانيات شخصي و انحصار طلبي جناحي كه بزرگترين آسيب را به بنيان مرصوص ملت ايران وارد مي كند، پرهيز شود.
2.    ما خود را موظف به كوشش در جهت ايجاد انسجام و تعامل بيشتر بين كشاورزان، متخصصين، تشكلها، دست‌اندر كاران و برنامه‌ريزان امور كشاورزي به منظور اعمال مديريت كارآمد و اعتلاي دانش فني توليدكنندگان و بهبود كمي و كيفي توليد محصولات كشاورزي در كشور می دانیم.
3.    ما در جهت ارتقاي دانش سياسی ومعرفتی شاغلين بخش كشاورزي حداکثر تلاش خود را خواهیم نمود.
4.    ما تعامل بين بخشي را ابزاري كارآمد و بسیار ضروري براي کسب توفيقات اهداف جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران دانسته و ضمن گشودن پنجره هاي تعاملي با ساير حوزه ها و بخش هاي مرتبط از هرنوع هم افزايي و كُنش‎هاي مفيد و توسعه بین بخشی استقبال مي نماييم.
5.    ما بر اين باوريم كه بهره مندي از همة ظرفيّت هاي کشاورزی در بالاترين سطح آن، باعث نيل به خودکفایی و اعتلای تولید ملی خواهد شد و در اين راستا نسبت به شناسايي و جذب امكانات مزبور از ساير سازمان ها، دستگاه ها، حامیان و نيكوكاران اقدام خواهيم نمود.
6.    ما در جهت تدوين قوانين كارآمد در بخش كشاورزي و نقد بررسي قوانين و مقررات بخش كشاورزي و ارائه راهكارهاي مناسب به دستگاه های تصمیم ساز و تصمیم گیر تلاش خواهیم نمود.
7.    ما با توجه به مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر فرهنگ سازی افزایش تولید ملی و ضرورت گرایش مردم به استفاده از کالای ایرانی به عنوان راه توسعه ی اقتصاد کشور و نیز هدایت‌های مکرر ایشان در مورد لزوم صرفه جویی و استفاده ی صحیح از منابع اقتصادی کشور، بررسي و ارائه راهكارهاي اجرايي براي اعمال شيوه‌هاي حمايتي در جهت تقويت توليد كنندگان کوچک بومی و حفظ اشتغال مولد به ويژه در مناطق روستائي و مناطق محروم را از سرفصل های اصلی فعالیت خویش قلمداد خواهیم نمود.
8.    ما درجهت تأمین سلامت تغذيه از توليد تا مصرف و رفع موانع موجود با همکاری مراجع ذيصلاح تمام تلاش خود را مبذول خواهيم نمود.
9.    ما مطالعه و تهيه طرحهای هدفمند با توجه به حفظ محيط زيست و احيای منابع طبيعی، بهبود توليد و خوداتکائی محصولات کشاورزی را از مهمترین وظایف خود می دانیم.
10.     ما اخلاص در عمل و توكّل بر خداي متعال و پیروی از ولايت را شروط لازم و ضروري براي موفقيت و تحقق اهداف جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران يافته ايم و حمايت هاي مسئولین ذیربط را موجب سرعت در عمل و دقّت در حصول نتيجة مطلوب مي دانيم.
خدايا! ما بر سرعهد خويش براي خدمت به بندگان عزيز تو ايستاده ايم و در اين مسير صَعب و حسّاس از تو ياري مي‎خواهيم.
ما را در ارتقاء بخش کشاورزی ایران عزیز پیروز و موفق بدار.

دکتر حسین روازاده

دبیرکل جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران


 

آقای دکتر روازاده دبیر کل جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران گزارش کاملی از فعالیت های 4 سال اخیر جامعه ارائه نمودند و انتخابات شورای مرکزی جامعه با نظارت مستقیم نمایندگان محترم وزارت کشور انجام شد و از میان آراء 700 نفری که حق رأی داشته و آرای خود را به صندوق انداختند افراد ذیل به ترتیب تعداد آراء برای شورای مرکزی جامعه انتخاب شدند:

1- خانم شکیبا محبی تبار

2- آقای سعید منوری رضایی

3- آقای احمد ناجی زواره

4- آقای فرید شهاب

5- آقای سید احمد میر مرشدی

6- آقای محمد ابراهیمی

7- آقای مهدی رهجو

8- آقای حسین امامی

اعضای علی البدل شورای مرکزی:

1- آقای منصور بختیاری

2- آقای امیر آتشی

3- آقای رضا صوفی آبادی

بازرسین منتخب به ترتیب تعداد رأی:

1- آقای سید نورالدین یوسفی

2- آقای سید محمد حسن حاجی محمدی

عضو علی البدل:

1- آقای غلامحسین مهدی زاده سرابی

مراسم بعد از قرائت بیانیه پایانی و صرف ناهار (تهيه شده از مواد صد در صد طبيعي) به اتمام رسید.

«اللهم وفقنا لما تحب و ترضی»

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA
 

دیدگاه شما

Feed
  1. باسلام و خسته نباشید جلسه بسیار مفید و پرباری بود این سفر برای من وخانومم بسیار سفرپر خاطره ای بود بسیار عالی بود خداوند به شما طول عمر بده دعای امام زمان بدرقه راهتون:-)
  2. با سلام و عرض خسته نباشید!آقای دکتر مطمئن باشید همین طور خواهد بود خداوند به شما کمک خواهد کرد زیرا که یک ملت دعاگوی شماست.مهدی فاطمه یارتان!
  3. سلام.
    خداقوت. جلسه بسیار پرباری بود.
    خصوصا بخش پذیرایی که بینظیر بود. در طول عمرم چنین غذاهای خوش طعم و عطری نخورده بودم. خداقوت به همه دست اندر کاران و خصوصا به شخص دکتر روازاده.

افزودن نظر


    • >:o
    • :-[
    • :'(
    • :-(
    • :-D
    • :-*
    • :-)
    • :P
    • :\
    • 8-)
    • ;-)

    معرفی

    دکتر حسین روازاده

    دارای مدرک پزشکی عمومی از دانشگاه تهران به شماره نظام پزشکی 58290

    زبان سایت

    English Arabic French German Turkish Persian

    جستجو گوگل



    در سايت احياي سلامت
    در كل اينترنت

    تبلیغات

    به زودی امکان پذیرش تبلیغات فراهم میگردد.

    سایت رسمی دکتر روازاده , طب سنتی و حجامت و احیای سلامت و درمان مشکلات ناباروری

    مرجع طب سنتی و دارو های گیاهی ، خواص حجامت مورد تایید دکتر روزاده

    خواص حجامت و خواص زالو درمانی , درمان زود انزالی و مشکلات ناباروری مورد تایید دکتر روازاده