ورود به بانک پرسش و پاسخ
بنر
بنر
بنر
پاسخ پرسش : ایجاد مشکلات پوستی با پوشیدن لباسهای زیر که جدید خریداری شده اند چاپ فرستادن به ایمیل

خانم، 30 ساله                  

پرسش: باسلام.اقاي دكترمن با پوشيدن لباس زير تازه دچار چند بيماري شده ام 1-قسمت تناسلي ام دچار ورم و تورم شده است. 2-بعدازچند روز گردنم و سينه ام  وكمرم وباسن و پايم  دچار گرفتگي و درد فراوان شده ام. به دكتر هاي زيادي مراجعه كردم درد بدنم كمي كم شد ولي تورم قسمت تناسلي كمي مانده ونزديكي با درد فراوان وگاهي با خونريزيست. نمونه گيري قسمت تناسلي سالم بود ه وازوقتي دچاراين بيماري شده ام دور بيني ام مدام جوش سر سفيد مي زند. حجامت هم انجام دادم و تابستان در مطب شما فصد هم انجام دادم و واژينال عسل كردم كه  ورمها و تورم تناسلي ام را بيشتر كرد. من يكسال ونيم است كه بيمار شما هستم وتمام نكات غذايي را رعايت مي كنم لطفا" مرا راهنمايي كنيد.

 

 

پاسخ: حتماً لباسهای نخی بپوشید و لباسهایی که جدید خریداری می کنید که مستقیم با پوست بدن در تماس است مخصوصاً برای قسمتهای حساس، قبل از استفاده یکباربا آب و صابون بشویید و در معرض آفتاب آنرا خشک کنید و بعد استفاده نمایید، چرا که موادی به آنها می زنند که خیلی از افراد به آن حساس هستند.

شما پوست حساسی دارید. این علائم که بیان داشتید نشان از غلبه گرمی و خشکی به آن محل است. شربت خاکشیر و اسپرزه میل نمایید، فعلاً تزریق واژینال عسل انجام ندهید و آبزن هندوانه و گل سر شور یا گلاب و گل سر شور کمکتان می کند. آبزن به ظرف بزرگی همچون وان گویند که بیمار جهت درمان، داخل آن ظرف که بسته به نوع بیماری ایشان حاوی مایع و ترکیب دارویی خاصی بود، می نشیند.

در استفاده از نوار بهداشتی هم احتمالاً حساسیت دارید. برای این هم می توانید یک پارچه نخی که شسته اید را بر روی نوار قرار دهید تا آن پارچه مستقیم با بدنتان در تماس باشد.

 

معرفی

دکتر حسین روازاده

دارای مدرک پزشکی عمومی از دانشگاه تهران به شماره نظام پزشکی 58290

زبان سایت

English Arabic French German Turkish Persian

جستجو گوگل



در سايت احياي سلامت
در كل اينترنت

تبلیغات

به زودی امکان پذیرش تبلیغات فراهم میگردد.

سایت رسمی دکتر روازاده , طب سنتی و حجامت و احیای سلامت و درمان مشکلات ناباروری

مرجع طب سنتی و دارو های گیاهی ، خواص حجامت مورد تایید دکتر روزاده

خواص حجامت و خواص زالو درمانی , درمان زود انزالی و مشکلات ناباروری مورد تایید دکتر روازاده