ورود به بانک پرسش و پاسخ
بنر
بنر
بنر
پاسخ پرسش : درمان ترشحات مقعدي چاپ فرستادن به ایمیل

خانم، 34 ساله از لبنان
پرسش: باسلام دختري لبناني هستم که مدت ده سال است دچار ترشحات مقعدي به صورت مايع بی رنگ (آب مانند) هستم. البته در ناحيه جلو نيز ترشحاتي زرد رنک  و بی بو دارم به طوری که بعد از اتمام پريود بيشتر میشود و تقريبا قطع نمیگردد ضمنا پس از خروج شديد ترشحات از ناحيه جلو دچار ورم در ناحيه جلو شکم نيز میشوم پس از مراجعه به پزشکان اظهار داشتند بخشی از ترشحات مربوط به آپانديس است که درمانی ندارد. لطفا مرا راهنمايي بفرماييد. باتشکر

پاسخ: شما غلبه بلغم دارید. مواد غذایی با طبع سرد و تر نخورید و بیشتر مواد غذایی گرم و خشک بخورید و اسفند هم یک قاشق مربی خوری صبح و عصر بخورید. از دم کرده های با طبع خشک نیز استفاده نمایید.
ضمناً می بایست مقداری عسل را شبها روی گاز استریل (یا پارچه آب ندیده) ریخته و کاملاً گاز را آغشته با عسل کرد و روی بدنتان بگذارید و طاقباز بخوابید تا کم کم عسل به داخل واژن هدایت شود. حتماً باید از مرغوبیت و کیفیت عسل مطمئن باشید تا دچار مشکل نگردید. (عسل مورد استفاده باید زنبوری و چند گیاهی باشد و از عسلی که زنبور تنها از یک نوع گیاه استفاده کرده مانند عسل یونجه خودداری شود چراکه عسلی خوب است که زنبور هر چه بیشتر از گیاهان متنوع استفاده کرده باشد)

 

معرفی

دکتر حسین روازاده

دارای مدرک پزشکی عمومی از دانشگاه تهران به شماره نظام پزشکی 58290

زبان سایت

English Arabic French German Turkish Persian

جستجو گوگل



در سايت احياي سلامت
در كل اينترنت

تبلیغات

به زودی امکان پذیرش تبلیغات فراهم میگردد.

سایت رسمی دکتر روازاده , طب سنتی و حجامت و احیای سلامت و درمان مشکلات ناباروری

مرجع طب سنتی و دارو های گیاهی ، خواص حجامت مورد تایید دکتر روزاده

خواص حجامت و خواص زالو درمانی , درمان زود انزالی و مشکلات ناباروری مورد تایید دکتر روازاده