ورود به بانک پرسش و پاسخ
بنر
بنر
بنر
پاسخ پرسش : ناخنک چشم –زائده گوشتی-وزوز گوش-لبها و پوست خشک – ممنوعیت دستمال کاغذی توالت برای خانمها چاپ فرستادن به ایمیل

خانم، 23 ساله                      
پرسش: با سلام خدمت دکتر روازاده بنده مدت 2 سال است که به عارضه ناخنک چشم(به تشخیص متخصص چشم)دچار شده ام و  علاوه بر این قسمت جلوی چشمم گوشت قرمز رنگ و چسبنده ای فراگرفته است لطفا بگوئید چه کنم. مدت 4سال است که در گوشهایم صدای وزوز میشنوم البته بدون درد.در این مدت شنوایی ام کاهش یافته است،از روغن بادام تلخ جهت مداوا استفاده کرده ولی فایده ای نداشته است.در زمستانها این بیشتر میشود لطفا مرا راهنمایی کنید.
برای لبها و پوستی که در تمام فصول سال خشک می باشد چه توصیه ای دارید؟
دلیل اینکه شما در برخی سخنرانی ها فرمودید خانم ها در دستشویی از دستمال کاغذی استفاده نکنند چیست و به جای آن از چه چیز استفاده کنند؟



پاسخ: ناخنک چشم درمان قطعی داشته است که ما هنوز به آن پی نبرده ایم ولی در دست تحقیق هست. در حال حاضر درمان ما، درمان قاطعی نیست.
گوشت قرمز رنگ کنار چشم را می توانیم برایتان برداریم. وزوز گوش نیز درمان می شود. روغن بادام تلخ را نیز باید از مراکز معتبر تهیه کنید که پارافین داخلش نباشد.
برای لبها و پوست خشک، باید چیزهای مرطوب بخورند و بسته به مزاجشان گرم و تر یا سرد و تر که اذیت نمی شوند، بخورند.
برای اینکه خاصیت جاذب بودن دستمالها را افزایش دهند، داخل دستمال کاغذیها مواد شیمیایی می زنند که این پودرهای جاذب در تماس با قسمت های داخلی اندام تناسلی خانمها، باعث ایجاد مشکل برایشان می گردد.
توصیه می شود از دستمال نخی استفاده شود و بهداشت آنرا رعایت کنند و بعد از هر بار استفاده بگذارند تا دستمال خشک شود و بهتر است دستمال با نور خورشید خشک شود.

 

معرفی

دکتر حسین روازاده

دارای مدرک پزشکی عمومی از دانشگاه تهران به شماره نظام پزشکی 58290

زبان سایت

English Arabic French German Turkish Persian

جستجو گوگل



در سايت احياي سلامت
در كل اينترنت

تبلیغات

به زودی امکان پذیرش تبلیغات فراهم میگردد.

سایت رسمی دکتر روازاده , طب سنتی و حجامت و احیای سلامت و درمان مشکلات ناباروری

مرجع طب سنتی و دارو های گیاهی ، خواص حجامت مورد تایید دکتر روزاده

خواص حجامت و خواص زالو درمانی , درمان زود انزالی و مشکلات ناباروری مورد تایید دکتر روازاده