ورود به بانک پرسش و پاسخ
بنر
بنر
بنر
پاسخ پرسش : درمان حساسیت پوستی همراه با خارش شدید چاپ فرستادن به ایمیل
خانم، 27 ساله از تبریز
پرسش: ایشان از 10 سال پیش نوعی حساسیت پوستی در او ایجاد شد همراه با خارش شدید. در 2سال اول بسیار شدید بود طوری که با خوردن غذاهای محرک خارش بوجود می آمد و باعث قرمزی و تورم پوست میشد. با مراجعه به پزشکان تا حد زیادی بهبود یافت تا امسال که دوباره عود  کرد. کافی است ناخنش به هر قسمتی از بدنش تماس نسبتا خشن پیدا کند همان لحظه همان قسمت شروع به خارش میکند و به نواحی اطراف هم منتقل میشود طوری که وقتی پوست را میخارد جای ناخنش روی پوست قرمز و متورم میشود و اگر سعی کند نخارد همان ناحیه به طرز غیر قابل تحملی سوزن سوزن می زند و میخارد . در این مواقع از قرص کلرفینرامین استفاده میکند موقتا تا 24 ساعت خوب میشود ولی بعدا با کوچکترین محرک ( خارش کوچک, نیشگون, و... ) شروع میشود . لازم به ذکر است که از سوسیس و کالباس و نوشابه اصلا, و از مواد غذایی محرک مثلا سس کمتر استفاده میکند .جهت حجامت به دکتر مراجعه کرد گفتند فعلا لازم نیست بعلت کم خونی و کم ویتامینی .  از شما تقاضا دارم برای درمانش مرا راهنمایی فرمایید.

پاسخ: اولاً کم خونیشان را برطرف نمایند و حجامت حتما بکنند. کبد ایشان بسیار داغ است. ترکیب عرق کاسنی و شاتره به همراه یک قاشق مربا خوری اسپرزه را بخورند، گرم و خشک و غذای سرخ کردنی مطلقاً نخورند. سرد و تر بخورند.
ضمناً رب انار را با آبغوره مخلوط  و یک جوش کوچک روی گاز بدهند و در یخچال بگذارند و از آن نیز هر شب چند قاشق یک ساعت قبل از خواب میل نمایند. به راحتی کم کم ان شاء الله خوب می شوند.
 

معرفی

دکتر حسین روازاده

دارای مدرک پزشکی عمومی از دانشگاه تهران به شماره نظام پزشکی 58290

زبان سایت

English Arabic French German Turkish Persian

جستجو گوگل



در سايت احياي سلامت
در كل اينترنت

تبلیغات

به زودی امکان پذیرش تبلیغات فراهم میگردد.

سایت رسمی دکتر روازاده , طب سنتی و حجامت و احیای سلامت و درمان مشکلات ناباروری

مرجع طب سنتی و دارو های گیاهی ، خواص حجامت مورد تایید دکتر روزاده

خواص حجامت و خواص زالو درمانی , درمان زود انزالی و مشکلات ناباروری مورد تایید دکتر روازاده