ورود به بانک پرسش و پاسخ
بنر
بنر
بنر
پاسخ پرسش : خال هاي ريز قهوه اي روی پوست دست – احساس درد در سینه – استفراغ درمانی برای زود عصبی شدن چاپ فرستادن به ایمیل

 

خانم، 26 ساله                         
1- روي دستم ( از مچ به بعد)خال هاي ريز قهوه اي در حال تشكيل است .



پاسخ: شما باید تحت درمان قرار بگیرید. کبد شما گرم و دچار مشکل شده است. نقداً از سرکه شیره و سکنجبین عسلی  به عنوان نوشیدنی زیاد مصرف کنید.

2- بعضي وقت ها در سينه هايم احساس درد و سوزش دارم و وقتي لباس زير را در مي آورم سوزش و درد آن كمتر است ۀآيا نياز به ماموگرافي دارد.

پاسخ: شما از دم کرده افتیمون و استخدوس را روزانه میل نمایید و گلاب نیز استفاده کنید. حجامت نیز برای شما موثر است. از غذاهای سرخ کردنی دوری کنید و غذاها و خورشهای چرب گوسفندی میل کنید.

3- در ضمن من صفرائي مزاج هستم و خيلي زود عصباني مي شود و اين امر مرا و خانواده را خيلي ناراحت كرده است . لطفا راهنمايي بفرماييد.


پاسخ: موارد اشاره شده در سوال بالا نیز برای رفع این مشکل شما، موثر است، ضمناً پیشنهاد می شود استفراغ چرب نیز نمایید. برای اینکار باید یک غذای چرب مانند آب گوشت دنبه دار میل نمایید و بعد از بیست تا سی دقیقه از خوردن غذا، یعنی زمانی که صفرا تحریک شده و به داخل معده ریخته است با تحریک گلو، استفراغ نمایید. شما باید یکی دو بار این کار را انجام دهید.
ضمناً اگر کاکائو، سس و آب کلردار مصرف می کنید این گونه موارد نیز باعث می شوند تا  کبد شما گرم تر شود و در کم حوصلگی و عصبی شدن شما تاثیر می گذارند که باید تغذیه خود را نیز اصلاح نمایید.

 

معرفی

دکتر حسین روازاده

دارای مدرک پزشکی عمومی از دانشگاه تهران به شماره نظام پزشکی 58290

زبان سایت

English Arabic French German Turkish Persian

جستجو گوگل



در سايت احياي سلامت
در كل اينترنت

تبلیغات

به زودی امکان پذیرش تبلیغات فراهم میگردد.

سایت رسمی دکتر روازاده , طب سنتی و حجامت و احیای سلامت و درمان مشکلات ناباروری

مرجع طب سنتی و دارو های گیاهی ، خواص حجامت مورد تایید دکتر روزاده

خواص حجامت و خواص زالو درمانی , درمان زود انزالی و مشکلات ناباروری مورد تایید دکتر روازاده