ورود به بانک پرسش و پاسخ
بنر
بنر
بنر
پاسخ پرسش : نسکافه بدون کافیین - نخوردن پنیر در صبح – گرمی کردن با خوردن تخم مرغ چاپ فرستادن به ایمیل

 

آقا، 37 ساله
پرسش: جناب آقای دکتر روازاده با تشکر فراوان از سایت بسیار با ارزش شما. من در یک کشور خارجی‌ زندگی‌ می‌کنم و متاسفانه این امکان را ندارم که خدمت شما برسم. لذا ممنون میشم اگر محبت بفرمایید و پاسخ این ۳ سوالام را با کمی‌ توضیح بفرمایید:
۱. آقای دکتر میشه بفرمایید که نظر شما در مورد نسکافه بدون کافیین چیست؟ آیا مورد تأیید شما هست که این نوع نسکافه با خرما یا عسل خرده شود؟ من در یک کشور خارجی‌ زندگی‌ می‌کنم که اون چایی‌های گیاهی که شما فرمودید در دسترس نیست. ولی‌ توانستم نسکافه بدون کافیین پیدا کنم.

 


پاسخ: این نیز یک نوشیدنی هست ولی زیاد نباید مصرف شود. طبیعت قهوه سرد و خشک است و گاهی می توان جنس خوب آنرا خورد.

۲. شما فرمودید که پنیر را به هیچ وجه صبح نخوریم. آیا فقط برای کاهش وزن هست؟ خیلی‌ ممنون میشم که اگر دلیل علمی‌ آن را بفرمایید. چون من هم اضافه وزن دارم حدود ۲۰ کیلو. من هرچه در سایت جستجو کردم دلیلش را نیافتم.

پاسخ: پنیر غذایت کمی دارد و باعث سرعت بخشیدن به هضم غذا و تخلیه معده و احساس دل ضعفه می شود. بنابراین خوردن پنیر زود افراد را گرسنه می کند. صبحانه باید غذای خوب و مقوی بخورید که زود گرسنه هم نشوید و وعده دوم غذا را هنگام غروب به عنوان شام میل کنید.
اگر صبحانه پنیر خورده شود، باعث گرسنگی در ظهر و خوردن مفصل نهار می گردد بطوریکه شام را هم مجبور می شوید آخر شب بخورید. بنابراین خوردن پنیر در صبح، مخصوصاً برای افراد چاق توصیه نمی شود. پنیر را حتماً همراه با گردو میل کنید و تنها خوردن آن مضر است.

۳. من صبح که تخم مرغ یا پنیر با گردو میخورم. بدنم زود گرم میشه و دوست دارم جای خنک باشم به عبارت گر میگیرم.. کلا طبع گرم دارم حتی اگر وزنم نرمال باشد. زیاد عرق می‌کنم حتی در زمستان هم عرق می‌کنم. آیا میشه گفت که مزاجه دموی دارم؟

پاسخ: احتمالاً دموی یا صفراوی هستید ولی به صفراوی بیشتر می خورید که با یک تخم مرغ شما گرمی می کنید.

 

معرفی

دکتر حسین روازاده

دارای مدرک پزشکی عمومی از دانشگاه تهران به شماره نظام پزشکی 58290

زبان سایت

English Arabic French German Turkish Persian

جستجو گوگل



در سايت احياي سلامت
در كل اينترنت

تبلیغات

به زودی امکان پذیرش تبلیغات فراهم میگردد.

سایت رسمی دکتر روازاده , طب سنتی و حجامت و احیای سلامت و درمان مشکلات ناباروری

مرجع طب سنتی و دارو های گیاهی ، خواص حجامت مورد تایید دکتر روزاده

خواص حجامت و خواص زالو درمانی , درمان زود انزالی و مشکلات ناباروری مورد تایید دکتر روازاده