ورود به بانک پرسش و پاسخ
بنر
بنر
بنر
پاسخ پرسش : سینوزیت مزمن - امکان درمان طی چند روز متوالی - پوست حساس و دارای جوش و لکه سیاه چاپ فرستادن به ایمیل
آقا، 37 ساله از یاسوج
پرسش: سلام خوشحالم یکی پیدا شد طب اسلامی را با توجه به علم روز بیان کند
سوال : سینوزیت مزمن دارم که سالها با آن درگیرم آیا واقعا با حجامت درمان میشود .

پاسخ: برای سینوزیت غیر از توصیه های مندرج در سایت، انداختن زالو نیز انجام می شود ولی حجامت بر بهبود آن تاثیری ندارد.
سوال :مااز شهرستان دور هستیم نه وضعیت شغلی و نه وضعیت مالی اجازه میدهد چندین بار به تهران مراجعه کنیم آیا امکان دارد نوبتی در اختیار ما قرار بدهید که بایک مراجعه چند روزه درمان لازم رابگیریم و نیاز به رفت وآمدهای مکرر نباشد .آیا نوبت خانوادگی میدهید که با همسر و دو پسرم بیایم .

پاسخ: در دادن نوبت مشکلی نداریم ولی درمان بستگی به بیماری دارد. بعضی از بیماریها را می توان در یک روز درمان کرد ولی برخی ها را در دو یا سه جلسه آن هم با فاصله زمانی خاص خود باید جواب بگیریم ولی ما سعی خودمان را در این راستا می کنیم تا کمتر بیمار دچار مشکل رفت و آمد از شهرستان گردد.

سوال :کتابهایی در مورد طب اسلامی که شیوه های عملی رابا توجه به علم روز تشریح کره باشد ویا از نظر شما کتابهای مفیدی باشند را لطفا معرفی کنید . من یک کتابدار در کتابخانه مرکزی یاسوجم وبسیار علاقمند به طب اسلامی وبا توجه به شغلم میتوانم اگر ممکن باشد با کتابهای اهدایی شما به این کتابخانه گام موثری در شناساندن طب اسلامی به مردم شهرم بردارم .

پاسخ: از بابت دلسوزی شما تشکر می کنیم. پیشنهاد می گردد با ارتباط با ما و اخذ لوح فشرده سخنرانی ها، نسبت به پخش cd اقدام نمایید که موثرتر خواهد بود.

سوال : پوست حساس دارای جوش و لکه سیاه در پیشانی و سینه هستم که خارشها مکرر کلافه ام کرده است وچند سالی مرا ناراحت میکند چه باید کنم که از شر آن خلاص شوم و اگر بستگی به طبع دارد لطفا راهنمایی کنید چگونه بدانم دارای کدام یک از طبایع چهار گانه هستم .
ارزوی توفیق روز افزون دارم وصمیمانه به به خاطر این حرکت بسیار مفید تشکر میکنم هر چند جوابی از شما دریافت نکنم .

پاسخ: مشکل شما اگزما هست. بهترین کار این است که بدنتان را با روغن زرد محلی چرب کنید و باید کبدتان را خنک کنید و گرمی ها را نخورید. مثلاً بجای گیلاس که گرم و خشک است از آلبالو که سرد و تر هست استفاده نمایید. خیار را نیز می توانید رنده کنید و با سکنجبین عسلی بخورید. مواد غذایی گرم و خشک را مطلقاً نخورید و گرم و تر را هم کمتر بخورید.
 

معرفی

دکتر حسین روازاده

دارای مدرک پزشکی عمومی از دانشگاه تهران به شماره نظام پزشکی 58290

زبان سایت

English Arabic French German Turkish Persian

جستجو گوگل



در سايت احياي سلامت
در كل اينترنت

تبلیغات

به زودی امکان پذیرش تبلیغات فراهم میگردد.

سایت رسمی دکتر روازاده , طب سنتی و حجامت و احیای سلامت و درمان مشکلات ناباروری

مرجع طب سنتی و دارو های گیاهی ، خواص حجامت مورد تایید دکتر روزاده

خواص حجامت و خواص زالو درمانی , درمان زود انزالی و مشکلات ناباروری مورد تایید دکتر روازاده