ورود به بانک پرسش و پاسخ
بنر
بنر
بنر
پاسخ پرسش :شدیدتر شدن درد کمر بعد از تصحیح کمر و لگن چاپ فرستادن به ایمیل
آقا، 36 ساله
پرسش: بنده مدت 3 سال است که از درد کمر رنج میبرم.تابستان 87 متخصص تشخیص فتخ دیسک  داد.درمانش هم تاثیر زیادی نداشت.اذرماه87 به شما مراجعه کردم که به این شکل توصیه کردید:" خرما ودنبه 7شب،فصد،روغن b111،بادکش مدام کمر و رعایت غذای سالم".اما تاثیر چندانی نداشت.بهمن دوباره مراجعه کردم که به جای فصد تصحیح کمر و لگن انجام دادید، ولی متاسفانه بعد از تصحیح شدت دردم بیشتر شده و علاوه بر درد کمر و پای راست که قبلا بود در قسمت مفصل لگن راست هم سوزش و درد شدیدی به دردم اضافه شد.با توجه به دوری مسافت در صورت امکان راهنمایی فرمایید.

پاسخ: با توجه به سن پایین شما، ما مشکوک به رماتیسم نشدیم ولی با توجه به مواردی که بیان کردید شما رماتیسم مفصلی دارید و اگر صبحها که از خواب بلند می شوید برای مدتی بدن شما خشک هست تا کم کم نرم شود شما رماتیسم مفصلی دارید. برای اینکه مطمئن شوید مدتی بلغم  زاها (مواد غذایی سرد و تر) را طبق لیست موجود در سایت نخورید و بجای آن از غذاهای گرم استفاده کنید.
ضمناً 4-5 عدد آمپول پنی سیلین 1200000 (پنادر) را دو روز در میان تزریق عضلانی نمایید و در صورتیکه نتیجه گرفتید و بهتر شدید، یکبار دیگر به مطب مراجعه نمایید تا درمان تکمیلی ارائه شود.
 

معرفی

دکتر حسین روازاده

دارای مدرک پزشکی عمومی از دانشگاه تهران به شماره نظام پزشکی 58290

زبان سایت

English Arabic French German Turkish Persian

جستجو گوگل



در سايت احياي سلامت
در كل اينترنت

تبلیغات

به زودی امکان پذیرش تبلیغات فراهم میگردد.

سایت رسمی دکتر روازاده , طب سنتی و حجامت و احیای سلامت و درمان مشکلات ناباروری

مرجع طب سنتی و دارو های گیاهی ، خواص حجامت مورد تایید دکتر روزاده

خواص حجامت و خواص زالو درمانی , درمان زود انزالی و مشکلات ناباروری مورد تایید دکتر روازاده