ورود به بانک پرسش و پاسخ
بنر
بنر
بنر
پاسخ پرسش : مشكل پروستات چاپ فرستادن به ایمیل
آقا، 62 ساله از اروميه
پرسش: ضمن تشكر و قدرداني از زحمات جنابعالي چند ماه پيش سؤالي در رابطه با مشكل پروستات از طريق سايت نمودم كه جواب فرموديد كه به مطب بيايم. با هزاران مشكل وقت گرفتم و آمدم متأسفانه تشريف نداشتيد. همكاران شما سؤالاتي از بنده كردند و نسخه اي را بمن دادند و همان روز هم فصد انجام دادم. متأسفانه با خوردن داروها هم دستگاه گوارشم ناراحت شد ( دل درد ، حالت تهوع ، بي اشتهائي ، فشار دروني ) و هم خيلي بي حال و حوصله شدم حتي حال بلند شدن از جايم را نداشتم.
در نهايت در اروميه با آقاي دكتر شمسائي مشورت كردم ايشان فرمودند اگر ناراحت هستيد خوردن دارو را قطع كنيد و با دكتر مشورت نماييد. پس از قطع داروها حال عمومي خوب است ولي هيچگونه تأثيري بر پروستاتم نديده‌ام . حال چه كنم ؟
خلاصه اينكه مشكل پروستات دارم. آزمايشگاه و سنوگرافي تأييد كرده است. سه نسخه داروي شيميايي خوردم – سه ماه داروي گياهي محلي خورده‌ام و 5 روز داروهاي شما را خوردم و حجامت پشت و كمر و فصد انجام داده ام. هيچگونه اثري نديده ام – در حال حاضر هيچ ناراحتي ندارم جز اينكه شبها سه و يا چهار بار به دستشوئي ميروم و هيچ درد و سوزش و يا ... ندارم فقط فشار ادرار كم و با تأخير انجام ميشود. لطفاً مرا راهنمايي فرمايند.
پاسخ : شما دچار تورم پروستات شده اید. باید غیر از فصد، کد 120 را به مدت 40 شبانه روز استفاده نمایید.
 

معرفی

دکتر حسین روازاده

دارای مدرک پزشکی عمومی از دانشگاه تهران به شماره نظام پزشکی 58290

زبان سایت

English Arabic French German Turkish Persian

جستجو گوگل



در سايت احياي سلامت
در كل اينترنت

تبلیغات

به زودی امکان پذیرش تبلیغات فراهم میگردد.

سایت رسمی دکتر روازاده , طب سنتی و حجامت و احیای سلامت و درمان مشکلات ناباروری

مرجع طب سنتی و دارو های گیاهی ، خواص حجامت مورد تایید دکتر روزاده

خواص حجامت و خواص زالو درمانی , درمان زود انزالی و مشکلات ناباروری مورد تایید دکتر روازاده