ورود به بانک پرسش و پاسخ
بنر
بنر
بنر
پاسخ پرسش : مصرف هم زمان میوه ها – میزان مصرف آب چاپ فرستادن به ایمیل
برچسب ها: میوهآب سالم

خانم، 23 ساله
پرسش: سلام لطفا در مورد مصرف هم زمان میوه ها توضیح دهید که چه میوهایی را نباید باهم خورد و با چه فاصله زمانی؟ و مصرف اب باید چند لیوان در روز باشد بعد یا قبل میوه؟



پاسخ: پاسخ: خیلی نباید میوه های متنوع را با هم دیگر خورد. از همه میوه ها باید خورد ولی نه در یک وعده. علامه حسن زاده نیز می فرمایند میوه های زمینی را با میوه های هوایی با هم نخورید.
ضمناً آن میوه هایی که پوست قابل خوردن دارند معمولاً دیر هضم تر هستند. افرادیکه معده های قوی دارند، راحت می توانند همه چیز را بخورند ولی کسی که معده ضعیف دارد، میوه های دیر هضم را پخته بخورند.
در خصوص مصرف آب نیز توصیه می شود هرگاه احساس تشنگی کامل کردید و به اصطلاح عطش صادق پیدا کردید، به میزان رفع تشنگی تان آب سالم جوشیده نوش جان کنید. (برای کسب اطلاعات کامل در مورد میزان نوشیدن آب، به مطلب درج شده با عنوان " آیا می دانید که نوشیدن زیاد آب منشاء بسیاری از بیماریها می باشد!" رجوع نمایید)
نیم تا یک ساعت قبل از غذا یا میوه و یک تا دو ساعت بعد از آن (بسته به نوع غذا و میوه و مزاج شخص و قدرت هضم کنندگی معده اشخاص) توصیه می شود از خوردن نوشیدنی ها خودداری نمایید. بعد از خوردن غذا و میوه های آب دار به هیچ وجه خوردن آب یا هر نوع نوشیدنی سفارش نمی شود.

 

معرفی

دکتر حسین روازاده

دارای مدرک پزشکی عمومی از دانشگاه تهران به شماره نظام پزشکی 58290

زبان سایت

English Arabic French German Turkish Persian

جستجو گوگل



در سايت احياي سلامت
در كل اينترنت

تبلیغات

به زودی امکان پذیرش تبلیغات فراهم میگردد.

سایت رسمی دکتر روازاده , طب سنتی و حجامت و احیای سلامت و درمان مشکلات ناباروری

مرجع طب سنتی و دارو های گیاهی ، خواص حجامت مورد تایید دکتر روزاده

خواص حجامت و خواص زالو درمانی , درمان زود انزالی و مشکلات ناباروری مورد تایید دکتر روازاده