ورود به بانک پرسش و پاسخ
بنر
بنر
بنر
پاسخ پرسش : تغییر الگوی غذایی پرسنل ادارات و سازمانها و پیشنهاد اصلاح برنامه غذایی آنان در محل کار چاپ فرستادن به ایمیل

 

آقا،  25 ساله از تهران                        
پرسش: با سلام من داخل یک شرکت دولتی کار می کنم. با صحبت در مورد غذا توانستم مدیریت را راضی به تغییر الگوی غذایی پرسنل نمایم. اکنون مدیریت خواسته تا برنامه غذایی متناسب با وضعیت کارمندان را پیشنهاد نمایم. می خواستم بدانم آقای دکتر برنامه غذایی خاصی را پیشنهاد می کنند  (با دستور طبخ که البته در تهران شدنی باشد)



پاسخ: فکر خیلی خوبی هست، ما پیشنهاد می کنیم ساعت 9 صبح یک وقت ناشتایی مفصلی به کارمندان بدهید و صبحانه پختنی خوبی بجای نهار بدهید. (حلیم، عدسی، کله پاچه، تخم مرغ و ...)
خوردن صبحانه کامل باعث می شود کارمند با انرژی کار نمایند و با ارباب رجوع نیز برخورد بهتری داشته باشد، متاسفانه امروزه حضور عجله ای در سرکار و نخوردن صبحانه کامل، باعث افت قند می گردد و مشکلات زیادی را برای قشر کارمندان و ادارات بوجود آورده است.
بعد از ظهر نیز یک پذیرایی معمول و ساده بدهند، مثلاً می توانید بیسکویت یا شیرینی سالم یا یک نوشیدنی شیرین بدهند. مثلاً شیره انگور
را شربت کنید.
بجای خوردن مداوم چای نیز، از دم کرده های متنوع گیاهی استفاده نمایید. مثلاً می توانید دم کرده میوه نسترن، ریوند چینی یا دارچین را بجای چای بدهید.
البته  اگر مدیریت با این پیشنهاد موافقت نکردند، می توانید در قدم اول اصلاحی، نهار سالم به کارمندان بدهید. برای اینکار نهار را بعد از نماز و هر چه می توانید به سمت غروب سرو نمایید و غذاهای سالم را برنامه ریزی و تهیه نمایید.


 

معرفی

دکتر حسین روازاده

دارای مدرک پزشکی عمومی از دانشگاه تهران به شماره نظام پزشکی 58290

زبان سایت

English Arabic French German Turkish Persian

جستجو گوگل



در سايت احياي سلامت
در كل اينترنت

تبلیغات

به زودی امکان پذیرش تبلیغات فراهم میگردد.

سایت رسمی دکتر روازاده , طب سنتی و حجامت و احیای سلامت و درمان مشکلات ناباروری

مرجع طب سنتی و دارو های گیاهی ، خواص حجامت مورد تایید دکتر روزاده

خواص حجامت و خواص زالو درمانی , درمان زود انزالی و مشکلات ناباروری مورد تایید دکتر روازاده