ورود به بانک پرسش و پاسخ
بنر
بنر
بنر
پاسخ پرسش : احتمال اشتباه در تشخیص بیماری و لزوم سه نوبت ویزیت در طب سنتی جهت تشخیص چاپ فرستادن به ایمیل
خانم، 54 ساله از تهران      
پرسش: باسلام و تشكر از زحمات شما براي اعتلاي طب سنتي وب ا عرض پوزش با همه تلاشي كه مي كنيد ولي به نظر من طي چند جلسه اي كه خودم و چندين نفرديگر را معرفي كردم به نظر اين حقير يه مقداري بخاطر زياد بودن مراجعه كننده طبابت همكارانتان (باعرض پوزش) تقريباً كيلويي شده است مثا ل من فقط پاي چپم درد داشت ولي براي هردو زانو جاانداختن تشخيص دادند پس از جاانداختن حدودا يكماه مي گذرد طرف راستم كه اصلا درد نداشت از پا تا كتفم وگردنم درد شديدي كرفته مخصوصا كمرم طرف راست نميدانم چه كنم و مورد ديگري هم از كسي كه گواتر همراه با كمبود پلاكت خون داشته بازالو انداختن هيچ بهبودي حاصل نشده بلكه مقداري به ناراحتي او افزوده شده است و...........
اميدوارم دقت بيشتري كنيد وخداوند توفيق خدمت بيشتر به شمااعطا بفرمايد خدا يارتان

پاسخ: ما هیچ وقت در سخنرانی ها عرض نکرده ایم که شما تشریف بیاورید مطب من و بنده همانند پیغمبر و حضرت عیسی معجزه می کنم و یا نگفته ایم که بنده ابوعلی سینا هستم.
من چون طبیب هستم و مقداری به حقایق دست پیدا کرده ام و متوجه شده ام که یک جنایاتی پشت صحنه هست، هم وطن های خودم را از این حقایق مطلع می کنم و اگر خودم شخصاً نتوانم فرد بیماری را درمان کنم، دلیل بر این نیست که این بیماری درمان نداشته است، من آنچه که در توان داشته ام ارائه می کنم.
ضمناً هر مریضی طبق روال طب سنتی باید طی سه مرحله برای ویزیت  بیاید تا تکلیفش مشخص شود.
مثلاً در خصوص مواردی که گفته اید دست به زانوی شما زده اند، جاهای دیگری از شما درد گرفته است، در ویزیت دوم شما، با اخذ این اطلاعات معلوم می شود که شما احتمالاً روماتیسم دارید و درمان مربوط به آن ارائه می گردد.
این که شما از شخص بنده چنین انتظاراتی دارید، باعث تشکر هست ولی از یک جهت هم شما نباید به دکتر ظلم کنید، آیا تا بحال فکر کرده اید، کسی که در بیمارستان بستری می شود، روزی دو بار معاینه می شود و مشاوره های متفاوت از پزشکان با تخصصهای مختلف گرفته می شود و انواع کارهای پاراکلینیکی و آزمایشگاهی انجام می شود و بعد از 20 روز، باز آخر سرهم تشخیص نمی دهند که ایشان چه مریضی دارد. آیا این کم لطفی نیست که بجای سه جلسه که طب سنتی معین کرده است، شما در یک جلسه 5 دقیقه ای توقع تشخیص صد در صد را دارید.  این احتمال اشتباه در تشخیص هم وجود دارد ولی چون داروها و درمان های ما مضر نیستند، ما انجام می دهیم.
بهر حال از انتقاد شما تشکر می کنیم.
 

معرفی

دکتر حسین روازاده

دارای مدرک پزشکی عمومی از دانشگاه تهران به شماره نظام پزشکی 58290

زبان سایت

English Arabic French German Turkish Persian

جستجو گوگل



در سايت احياي سلامت
در كل اينترنت

تبلیغات

به زودی امکان پذیرش تبلیغات فراهم میگردد.

سایت رسمی دکتر روازاده , طب سنتی و حجامت و احیای سلامت و درمان مشکلات ناباروری

مرجع طب سنتی و دارو های گیاهی ، خواص حجامت مورد تایید دکتر روزاده

خواص حجامت و خواص زالو درمانی , درمان زود انزالی و مشکلات ناباروری مورد تایید دکتر روازاده