ورود به بانک پرسش و پاسخ
بنر
بنر
بنر
پاسخ پرسش : رهایی از خواب زیاد چاپ فرستادن به ایمیل
آقا، 24 ساله از قائم شهر
پرسش: به شدت بی علاقه به عدس و بادنجان هستم. به طوری که از قدیم اگر غذا عدس بود نمی خوردم و خودم چیز دیگری تهیه می کردم. سرمایی هستم. به گردوی تازه علاقه بسیار زیادی دارم. به حدی که گاهی آنقدر می خورم که از خوردن آن خسته می شوم و آن را رها می کنم. البته فقط گردوی تازه سفید و گردوی قهوه ای شده را دوست ندارم. لاغر هستم. مدتی قبل به یکی از مراکز وابسته به تحقیقات حجامت مراجعه کردم و گفتند احتمالا طبع من سودایی است، اما در سوالی که از سایت شما پرسیدم احتمال سودایی بودن را رد کردید.
قبلا به شدت سرمایی بودم و تقریبا تمام سال سرماخورده بودم!، که بعد از مراجعه به این مرکز و استفاده از داروهای آنها و نیز رعایت دستورات غذایی شما تعداد و شدت سرما خوردن در سال تقریبا عادی شده است و استفاده از دم کرده پونه کوهی هم در درمان آخرین سرماخوردگی شدیدا موثر بوده.
در ادامه علایق غذایی، به هندوانه در گذشته علاقه چندانی نداشتم و دو سه سالی اصلا هندوانه نخوردم، اما خربزه دوست دارم. به و قارچ دوست دارم، اما با خوردن آنها دلم درد می گیرد. معمولا اشتهای زیادی ندارم و زود از غذا خوردن سیر می شوم. خوابم بسیار زیاد است و برای سیر شدن از خواب خیلی باید بخوابم، وگرنه در طول روز خسته و خواب آلود هستم . فعالیت بدنی خیلی کمی دارم و کارم با کامپیوتر است.
در صورت امکان برای رهایی از خواب زیاد نیز راه حلی ارائه دهید.

پاسخ: خواب کم باعث ایجاد مشکلات اعصاب و روان می گردد. بهترین ساعت خواب حدوداً از ساعت 10:30 شب تا 3:30 بامداد می باشد. شما احتمالاً سودایی هستید. کار با کامپیوتر نیز سودازا هست که باید کمتر با کامپیوتر کار کنید.
 

معرفی

دکتر حسین روازاده

دارای مدرک پزشکی عمومی از دانشگاه تهران به شماره نظام پزشکی 58290

زبان سایت

English Arabic French German Turkish Persian

جستجو گوگل



در سايت احياي سلامت
در كل اينترنت

تبلیغات

به زودی امکان پذیرش تبلیغات فراهم میگردد.

سایت رسمی دکتر روازاده , طب سنتی و حجامت و احیای سلامت و درمان مشکلات ناباروری

مرجع طب سنتی و دارو های گیاهی ، خواص حجامت مورد تایید دکتر روزاده

خواص حجامت و خواص زالو درمانی , درمان زود انزالی و مشکلات ناباروری مورد تایید دکتر روازاده