ورود به بانک پرسش و پاسخ
بنر
بنر
بنر
پاسخ پرسش : کم شنوا شدن گوش به صورت ناگهانی چاپ فرستادن به ایمیل

آقا، 27 ساله                     
پرسش: جناب آقای دکتر حسین روازاده باسلام
احتراماً به استحضار می رسانداینجانب در خصوص بیماری همسرم که از شما کمک و راهنمای درمان ایشان را خواستارم. شرح حال شروع این بیماری حدود سه سال پیش اتفاق افتاده که به صورت یک دفع بعد ار خواب صبح یکی از گوشها کم شنوا شده صورت گرفت از آن موقع دارو و درمانهای مختلفی و دکترهای مختلف از متخصصها و فوق متخصص ها تا پرفسورها رفتم هر کسی تشخیصی میداد جمع این تشخیص ها این شود که گوش چپ همسرم عصب گوش جمع شده است. درمانهای مختلفی که انجام شده با سمعک تا حدی خوب شود. ولی میخواهم این بیماری را کاملاً درمان شود و شنوایشان بردگردد و به صورت عادی بشود.
لازم به ذکر است روحیه همسرم به زندگی خیلی کم شده میخواستم در این مورد هم کمک هم بکنید تا ایشان روحیه سابق را داشته باشند.



پاسخ: کسی که شب می خوابد و صبح یک مشکل عصبی پیدا می کند، معمولاً شب قبلش کار را خراب کرده است، مثلاً در یک شب سرد یک غذای سردی شام خورده و حمام رفته و با سر خیس و باز (بدون کلاه یا پوشش) خوابیده است. شب و خواب نیز هر دو سرد هستند و این موارد باعث ایجاد خیلی از این مشکلات می گردد که به راحتی با داشتن آگاهی می توان از مبتلا شدن به آنها پیشگیری کرد.
توصیه می شود دم کرده استخودوس و افتیمون را روزانه مصرف نمایند. قطره زیتون را داخل گوششان بچکانند (7 شب دو قطره) و شبها کف سرشان را نیز با روغن شونیز (یا اگر پیدا نکردید با روغن زیتون) روغن مالی کرده و ببندند  و گرم نگهدارند. سردیها را شب نخورند و با مو و سر خیس شبها نخوابند. ضمناً هیچ وقت طاقباز نیز نخوابند چرا که تخلیه ترشحاتی که از مغز ما باید باشد را مختل می کند.

 

معرفی

دکتر حسین روازاده

دارای مدرک پزشکی عمومی از دانشگاه تهران به شماره نظام پزشکی 58290

زبان سایت

English Arabic French German Turkish Persian

جستجو گوگل



در سايت احياي سلامت
در كل اينترنت

تبلیغات

به زودی امکان پذیرش تبلیغات فراهم میگردد.

سایت رسمی دکتر روازاده , طب سنتی و حجامت و احیای سلامت و درمان مشکلات ناباروری

مرجع طب سنتی و دارو های گیاهی ، خواص حجامت مورد تایید دکتر روزاده

خواص حجامت و خواص زالو درمانی , درمان زود انزالی و مشکلات ناباروری مورد تایید دکتر روازاده