ورود به بانک پرسش و پاسخ
بنر
بنر
بنر
بیانیه جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران به مناسبت روز قدس 1391 چاپ فرستادن به ایمیل

به اطلاع می رساند که بیانیه زیر توسط آقای دکتر روازاده تهیه شده و به محضر شما ارائه می گردد. همچنین از تمامی حامیان این نهضت که در سراسر کشور عزیزمان به صورت همزمان و هماهنگ در اطلاع  رسانی و پخش این بیانیه زحمات فراوانی را متقبل شده اند تشکر و قدردانی می نماییم.

از کلیه عزیزانی که این بیانیه به دستشان می رسند خواهشمندیم آنرا با دقت مطالعه نمایند. نکاتی در باره استفاده از نمک صنعتی حاوی ید شیمیایی و لامپ های رسمی کم مصرف که فوق العاده سرطان زا بوده در انتهای این بیانیه ذکر شده است، لذا خواشمندیم برای کلیه افرادی که سلامتیشان برای شما نیز با اهمیت است تکثیر کرده و در اختیار آنها قرار دهید.

 

هر گونه نظر، پیشنهاد و انتقادات خود را از طریق مبادی زیر با ما در میان بگذارید.

تلفن روابط عمومی:66920128-021

نمابر:  66427235-021

ایمیل: آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید

پیامک:09121967006

متن بیانیه به شرح ذیل می باشد:

بسم ا... الرحمن الرحیم
«بیانیه جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران به مناسبت روز قدس 1391»
روز قدس روز حیات اسلام است.    امام خمینی (ره)
آن روز که زعیم روشن ضمیر جهانِ اسلام حضرت امام خمینی (ره)، آخرین جمعه رمضان هر سال را "روز قدس" خواند، کسی نمی پنداشت که بزرگترین عملیات هوشمندانه و پیروزمندانه برای ریشه کنی صهیونیزم جهانی کلید خورده است. امروز که هم پیمانان قسم خورده اسرائیل، یکی پس از دیگری با قدرت ایمان مؤمنین نمازگزار و روزه دارِ کشورهای اسلامی از اریکه قدرت به خاک ذلّت کشانده می شوند و جرقه های مقاومت و بیداری اسلامی حتی در خفقان شدید آل سعود نیز شعله ور شده است، برکاتِ روزافزون روز قدس و پتانسیل ریشه کنی غده سرطانی اسرائیل که در این نامگذاری طراحی شده است، بیش از پیش آشکار می شود.
رهبران و سردمداران صهیونیست، چنان از روند تغییرات قدرت در خاورمیانه و جهان سردرگم و پریشان هستند که تمام توان خود و نوکران خویش را در جهان به کار گرفته اند که خلا از دست رفتن بزرگترین دست نشانده های خود را در منطقه با طرح مفتضح حمله تروریستی و نظامی به سوریه جبران کنند.و در کمال تاسف شاهدیم که حاکمان اروپایی نیز به جای حل معضلات بزرگ اقتصادی که دامنگیر مردم کشورهایشان شده است، مهمترین اولویت نشستهای خود را براندازی حکومت سوریه اختصاص داده اند تا از این طریق به زعم باطل خود، خط مقاومت را در منطقه بشکنند. و این در حالیست که فقر و بیکاری و نا بسامانی اقتصادی و اجتماعی در کل اروپا به سرعت رو به افزایش است.
مقاومت جانانه مردم و ارتش سوریه در مقابل طرح صهیونیستی- عربی براندازی حکومت سوریه از برکات بیداری اسلامی در منطقه است و باز هم این فرزندان حزب اللهی خمینی کبیر (ره) هستند که با بهره گیری از تجربیات جنگهای سی و سه روزه و عملیاتهای هوشمندانه خود در طی سالها مقاومت و پایداری، ماشین جنگی تا بن دندان مسلح گروههای تروریستی چندین ملیتی در دمشق را از کار انداخته اند.
هر 4 سال یکبار همان زمان که همه توان امپراطوری رسانه ای غربی صهیونیستی، گوش و هوش همه جهانیان را از برگزاری مسابقات المپیک پر می کند، شاهد فتنه ای بزرگ در یک نقطه از جهان، علیه اسلام و مسلمین هستیم تا با استفاده از غفلت افکار عمومی، نسل کشی و جنایات ضد انسانی استکبار جهانی به اجرا گذاشته شود و این بار مسلمانان مظلوم و بی پناه میانمار قربانیان این توطئه حساب شده دشمنان اسلام شده اند: نسل کشی وسیع و جنایات وقیحانه ضد انسانی و سکوت سراسری همه مجامع بین المللی و رسانه ها و دولتها در سایه سار امن اخبار داغ المپیکی!!
ما اعضای جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران ضمن بزرگداشت روز جهانی قدس
با بيعت مجدد با آرمانهاي بنيانگذار جمهوري اسلامي حضرت امام خميني ( ره ) که فرمودند : «قدس متعلق به مسلمین است»  و منويات مقام معظم رهبري امام خامنه‌اي (مدظله العالی) و با اعتقاد كامل به حقانيت ملت مظلوم فلسطين و با تاكيد بر غاصب بودن رژيم اشغالگر صهيونيستي اسرائيل، حمایت قاطع خود را از تقویت خط مقاومت اسلامی در سوریه اعلام کرده و برای همه مجاهدان غیور در سوریه از خداوند منان پیروزیهای روزافزون طلب می نماییم. همانگونه که امام راحلمان به ما آموخته است ما خود را شریک غم همه مظلومان عالم می دانیم و جنایت نسل کشی مسلمانان میانماررا محکوم نموده و به دولت میانمار و سایر دولتها و مجامع به اصطلاح مدافع حقوق بشر اعلام می کنیم که سکوت نکبت بارتان در مقابل این فجایع دلخراش انسانی، لکه ننگی است که هرگز در طول تاریخ از دامن شما پاک نخواهد شد و دنیا بداند که جراحی نهایی عامل اصلی این فجایع یعنی غده سرطانی در منطقه، مراحل پایانی خود را می گذراند و ان شاءا... بزودی شاهد فروپاشی نظام سلطه و طلوع صبح آزادی در قبله نخست مسلمین وسایر بلاد مسلمین (بحرین، عربستان، یمن، مصر، اردن و...) باشیم.
والسلام علیکم ورحمه اله
دبیرکل جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران
دکتر حسین روازاده
رمضان المبارک  1433 ه‍ . ق

افشاء گوشه ای از خیانتهای دانشمندان اجیر شده:
چرا وایتکس در شیرهای پاستوریزه و آب آشامیدنی مردم ریخته می شود؟!   لامپهای کم مصرف پروژه رسمی برای تولید سرطان، کوری چشم کودکان و ...
چرا سرطان شناس آمریکایی می گوید سونامی سرطان تا 3 سال دیگر ایران را فرا می گیرد؟؟؟!!!                عوارض خطرناک یُدهای شیمیایی موجود در نمکهای صنعتی     
مطالب ذیل را بخوانید و خود تصمیم بگیرید.

نمک طعام کامل (حاوی ید طبیعی مصطلح به نمک دریا):
1-    برخی رودخانه ها، درياچه ها و دریاها حاوی نمک طبیعی طعام می باشند، یعنی همان نمکی که در احادیث متعدد استفاده از آن سفارش شده است و مورد نیاز بدن بوده و در طول قرن ها مردم استفاده می کردند و برای هم هدیه می بردند و از تجمیع نمک ها یک نمک کامل به دست می آمد که تمام ریز مغزی ها را دارا و بسیار پر ارزش بوده و به عنوان جایگزین پول نیز کاربرد داشته و در معاملات بکار برده می شده است.
2-    نمک، غذا را سالم و گند زدايی می کند. خوردن مقدار کمی نمک قبل از غذا، باعث می شود میکروب های معده که در حفره دهان افراد تجمع کرده اند به سرعت از بین بروند و خوردن نمک بعد از غذا باعث می شود که شوری به بقیه مزه ها غلبه کند تا دندانها در کنار شوری سالم بمانند.
    رسول خدا (ص):  یا علی ! غذا خوردن را با نمک شروع کن و با نمک تمام کن. چرا که هر کس این کار را بکند ، خداوند بسیاری از بلاها و مریضی ها را از او دفع می کند که کمترین آن ها جذام است. الکافی؛ ج‏۶ ؛ ص۳۲۵
    امام باقر (ع): نمک شفای هفتاد (بی نهایت) بیماری است و اگر مردم خواص نمک را می دانستند برای درمان مریضی ها فقط از آن استفاده می کردند. الکافی؛ ج‏۶ ؛ ص۳۲۶
3-    ما مخالف نمک تصفیه شده حاوی یُد طبیعی نیستیم ولی متاسفانه چیزی که در بازار وجود دارد نمک تجزیه شده به همراه یُد شیمیایی است نه نمک تصفیه شده و یُد طبیعی.
4-    منظور از تصفیه نمک، شستشوی نمک در چند مرحله برای گرفتن خاک، فلزات سنگین و مواد ناسالم می باشد و نمک طعام کامل بعد از حذف مواد زائد عرضه می شود.
5-    نمک طعام کامل به صورت طبیعی حاوی منیزیم، کلسیم، پتاسیم، یُد، منگنز، روی(zinc) و ... می باشد و برطرف کننده کک و مک، ضد چاقی، ضد ورم و ... است.
6-    حتی زنان باردار، افراد دارای فشار خون بالا، افراد دیابتی و بیماران قلبی نیز می توانند نمک طعام کامل را به راحتی و بدون هیچ گونه مشکلی مصرف کنند.
7-    نمکهای طبیعی طعام در کشورهای اروپایی چندین برابر قیمت عرضه می شود و کیفیت آن توسط دانشکده شیمی دانشگاه تهران آزمایش و تایید شده است.
8-    نمک طعام کامل بهترین داروی خوراکی برای کمبودهایی است که در اثر عدم تعادل هورمونی و اعصاب ایجاد شده است. یُد موجود در نمک طبیعی طعام نیز اثر بسیار خوبی بر کارکرد غده تیروئید دارد. در حالی که یُد شیمیایی اثرات سوء و خطرناکی دارد.
9-    حکیم دکتر حسین روازاده نمک های طعام کامل موجود در بازار را با قدرت تائید و حمایت می کند.
نمک تجزیه شده (حاوی ید شیمیایی مصطلح به نمک تصفیه شده):
1-    در نمک های موجود در بازار که به اسم نمک تصفیه شده حاوی یُد شیمیایی عرضه می شوند، نمک تجزیه می گردد و تنها حاوی سدیم(Na)  و کلر(Cl)  می باشد و سپس یُد شیمیایی به آن اضافه می شود.
2-    عموم یُد شیمیایی مورد استفاده در یُد دار کردن نمک های تصفیه شده از کارخانه ویلیام بلیت انگلیس (William Blythe) تهیه می شود که بدون ممانعت علی رغم تحریم ها وارد ایران می گردد! و در ابتدا مدتی مجانی به ملت ایران عنایت می شده است! لذا ما هرگز یُدی را که از انگلیس به این کشور وارد شده به گلوی فرزندانمان نخواهیم ریخت.
3-    یُد شیمیایی اضافه شده به نمک های تصفیه شده علی رغم قابلیت حلالیت بسیار بالا به شدت ناپایدار است و به راحتی بر اثر عوامل گوناگونی مانند رطوبت ، ناخالصی ، گرما و ... دچار اکسیداسیون شده و از بین می رود. به همین دلیل برای استفاده از یدید پتاسیم در کشورهایی مانند کانادا و آمریکا از تکنولوژی بسته بندی بسیار بالایی استفاده می شود ولی در ایران میزان یُد بیش از استاندارد به نمک اضافه می شود تا در نهایت مقدار یدی که در نمک باقی می ماند بتواند یُد مورد نیاز فرد مصرف کننده را تأمین کند. به همین خاطر نمک های تصفیه شده دارای تاریخ انقضاء می باشند تا قبل از آنکه یُد شیمیایی آنها فرار کرده و محیط را آلوده کند، مصرف شوند.
4-    کارشناسان تغذیه و بهداشت توصیه می کنند بدلیل متصاعد شدن یُد شیمیایی و عوارضی که بر جای می گذارد، درب نمک های تصفیه شده یُددار باید بسته بوده و دور از دسترس کودکان قرار گیرد ولی یُد طبیعی اینگونه نیست و متصاعد نمی شود. اما توصیه حکما این است که مواد غذایی خصوصاً نمک نباید در محفظه ای فاقد هوا نگهداری شوند چراکه خاصیت غذایی و دوایی خود را از دست می دهند.
5-    یُد شیمیایی داخل بعضی از نمک های صنعتی موجود در بازار، بیش از بیست برابر نیاز بدن است که باعث ایجاد مشکل در افراد می گردد و اگر فردی پرکاری تیروئید داشته باشد، یُد شیمیایی برای او سمی مهلک است.
6-    همه افراد به یک اندازه به یُد نیاز ندارند و فردی که کمبود یُد ندارد با مصرف یُد شیمیایی اضافه شده به نمک تجزیه شده دچار مشکل
می گردد چرا که این یُد شیمیایی بالاجبار در بدن جذب می شود (برخلاف یُد طبیعی که فقط در صورت نیاز جذب بدن می گردد). آش خاله است ...
7-    استفاده از نمک های تصفیه شده حاوی یُد شیمیایی کیفیت غذا را خراب می کند. از آشپزها بپرسید.
حال با توجه به مطالب ذکر شده:
1-    می توان دریافت که توصیه به عدم مصرف نمک حاوی یُد شیمیایی به خاطر مضرات بسیاری است که برای انسان دارد و مصرف نمک طعام کامل سلامتی را برای انسان به ارمغان خواهد آورد. خارج از هیاهوهای تبلیغات غیر علمی و تهمت هایی که در جریان است. بماند که کم کم این سوال ایجادشده که چرا حساسیت برخیها روی نمک فراوان شده است؟!
2-    در دنیای امروز داستان تکرار می شود. مواد مفید و طبیعی را از ما می گیرند و به اسم تصفیه آن را تجزیه و سمی کرده و با ظاهری زیبا و تجاری به ما می دهند و غذاهایی با سم بسیار همیشه بر سر سفره ها آماده پذیرایی از ما هستند! و با افتخار می گویند خلوص این نمک بسیار عالی است گویی که از تقوی صحبت می کنند! مردم بدانند خلوص بهتر در نمک حاوی یُد شیمیایی یعنی هر چه خوبی دارد، تجزیه شده و فقط فساد در آن موجود است. (خلوص در این مورد= تجزیه بیشتر و فساد خالص. بطور مثال خلوص 97 یا 99 درصدی یعنی این مقدار فساد غذایی!) براستی چرا در شیرهای پاستوریزه و یا آب آشامیدنی مردم وایتکس ریخته می شود، چه کسانی این سموم را استاندارد می کنند؟
3-    ما با اجازه رهبر معظم انقلاب از حق مردم شریف ایران دفاع نموده و اجازه نمی دهیم دانشمندان اجیر شده به ملت خیانت کنند.
4-    از جریان میلیونی طرفداران این مواضع خواهشمندیم صبورانه با موضوع برخورد کنند بلکه دانشمندان اجیر شده را به گوشه ای برانند تا بیاموزند که بدون هیچگونه علم و تحقیقات، نمی توانند با یک تصمیم عجولانه همه نمکهای طبیعی طعام را سرطان زا اعلام نموده و در تلویزیون زیرنویس کنند. اگر حقیقت دارد مطالب سرطان زا بودن آنرا افشا کنید! و نمونه عینی بیاورید. ما گول دانشمندان اجیر شده را نمی خوریم همانطور که دیدیم در جریان کنترل جمعیت چگونه با دادن جایزه و با تشویق وزیر محترم وقت وزارت بهداشت و درمان، بزرگترین کلاه را بر سر ما گذاشتند که امروز روشن اندیشان ما بدنبال رفع این اشکال مهم هستند.
5-    یک عده قلیل فریاد می زنند که باید به مردم یُد بدهیم ما با یُد مخالف نیستیم بلکه با یُد شیمیایی و تجزیه نمک طعام مخالفیم، بنابراین نمک دریا و نمک طعام کامل را قبول و به شایعات توجهی نمی کنیم و می گوئیم بجای اینکه نمک حاوی یُد طبیعی را بدون توجه برای آب کردن برف ها استفاده کنید، یُد آنرا تفکیک و در نمک طبیعی به خورد مردم بدهید تا نیازی به یُد شیمیایی کارخانه های انگلیس هم نباشد.
6-    950 سال حضرت نوح با نمکهای طبیعی و آتشِ ذغال سر کرد، حال از انگلستان ندا می رسد که نمک همچون هروئین مضر است و آتشِ ذغال سرطان زا می باشد!!
7-    مطمئن باشید وقتی مردم ما کاملاً متوجه شوند که انگلیسی ها نمکهای خوب و طبیعی را به ملکه انگلستان و از ما بهتران می خورانند آن وقت است که آنها مجبور خواهند شد مقاله بدهند که نمک حاوی ید شیمیایی سرطانزا است.
8-    به هر دلیلی اگر جلوی پخش و عرضه و فروش نمک طبیعی عطاریها گرفته شود، مردم از عطاریها بخواهند که نمک درب منزل آنها تحویل داده شود و یا به هر طریقی از
سنگ نمک استفاده نمایند.
*************************************************************
لامپهای کم مصرف پروژه‌ رسمی 10 ساله برای تولید سرطان‌ در کشور!
1-    متاسفانه در حدود 10 سال است استفاده و جایگزینی لامپ‌های کم‌مصرف از طرق مختلف ترویج و توصیه می‌شود و حتی برای تشویق اقشار مختلف مردم به استفاده از لامپ‌های کم‌مصرف، یارانه نیز در ‌نظر گرفته و این نوع از لامپ‌ها با قیمتی پایین‌تر از قیمت تمام‌شده در اختیار مردم قرار می‌گرفت و هم اکنون مواد اولیه این لامپ‌ها مشمول تحریم نمی باشند.
2-    بالاخره پس از گذشت سال‌ها از مصرف گسترده لامپ‌های کم‌مصرف و جایگزینی آن از سوی خانوار‌های ایرانی، اخیراً مسئولان محترم وزارت بهداشت و درمان بر سرطان‌زا بودن این لامپ‌ها و سایر زیان‌های عمیق فیزیکی و عصبی ناشی از استفاده از این لامپ‌ها بر بدن انسان هشدار دادند و به صورت رسمی از احتمال نشت "اشعه ماورای بنفش" و "بخار جیوه" از این نوع لامپ‌ اعلام خطر کردند و اعلام داشتند: در فرآیند تولید نور در لامپ‌های کم مصرف، دو خطر مهم وجود دارد: اول اینکه اگر به هر دلیلی، اشعه ماورا بنفش از لامپ نشت کند بسیار خطرناک بوده و بیماری‌های پوستی و چشمی را برای افراد به دنبال دارد و تهدید دیگر مهم این لامپ‌ها بخار جیوه آن است، که موجب بروز بیماری‌های عصبی و سرطان می‌شود. (خبرگزاری فارس- 28/01/1391 )
3-    آیا بهتر نبود که کار کارشناسی توسط کشور خودمان صورت می گرفت و اعتماد به دانشمندان اجیر شده نمی کردیم.
4-    چرا مسائل ارزشی اگر بخشنامه هم داشته باشند عمرشان کوتاه و رشدشان محدود است؟ اما لامپ کم مصرف باید تا داخل طویله های روستاها نیز برود و یک کشور، لامپ خوب، سالم و مفید، اسراف و به زباله دانها سرازیر شود؟
5-    در طول سالیان اخیر بسیاری از کارشناسان غیردولتی نسبت به عوارض و پیامدهای خطرناک استفاده از لامپ‌های کم‌مصرف هشدار داده بودند اما متولیان امر در وزارت محترم بهداشت و درمان فقط در حدی که پاسخگوی قانون باشند اقدام کرده اند.
6-    آیا مردم می دانند که این لامپها با در نظر گرفتن هزینه های جانبی درمان و عوارض های خطرناک آن پر هزینه تر از لامپهای گذشته اند؟
7-    نوزادان و کودکانی که هنوز راه نمی روند و مجبورند دائم به این لامپها نگاه کنند چه کسی از کوری آینده آنها جلوگیری خواهد کرد؟
8-    سرطان شناس آمریکایی که اخیراً به ایران سفر کرده علم غیب ندارد که بگوید سونامی سرطان3 سال دیگر ایران را فرا می گیرد! قطعا در جریان این خیانت بزرگ، دستی دارد.
نحوه جمع آوری لامپ های کم مصرف و جایگزین آن:
9-    پیشنهاد این است که با همان حدت و شدت که در سراسر کشور اشاعه پیدا کرد، به سرعت باید جمع آوری شده و نحوه جمع آوری این بمب های به اصطلاح لامپ کم مصرف باید اعلام گردد و این مسئله باید سریعاً در دستور کار هیئت دولت و وزارتخانه‌های مرتبط قرار گیرد و به‌صورت رسمی جلوی تولید و واردات لامپ‌های کم‌مصرف گرفته شود.
10-    برای جمع آوری لامپ های کم مصرف پیشنهاد می گردد آرام و با دقت آنها را با دست کش باز کنند و در روزنامه بپیچند و به گونه ای که امکان شکستن نداشته باشد، به اولین مرکز بهداشتی نزدیک محل سکونت خود تحویل دهند و توصیه می کنیم از همان لامپ های قدیمی رشته ای برای روشنایی استفاده نمایند.
11-    متاسفانه اخیراً استفاده از لامپ‌های LED  و LMD به عنوان جایگزین، کم مصرف و فاقد عوارض تبلیغ می شود که کاملاً اشتباه می باشد، تا کی دوباره فریب جدیدی بخوریم و این بار از LED  استفاده کنیم تا عوارض مخرب آن را در مقاله جدیدی ببینیم!؟
اقدامات لازم در صورت شکستن لامپ های کم مصرف:
12-    مردم بدانند که اگر لامپ کم مصرفی به هر دلیلی شکست متاسفانه همه کسانی که در نزدیکی آن هستند مجال فرار از مرگ تدریجی را ندارند!!
13-    بارها اتفاق افتاده که در میوه فروشی یک لامپ کم مصرف شکسته و روی میوه ها ریخته شده که با دستمال آنها را پاک کرده اند!! (خود عمق فاجعه را ببینید!!)
14-    اگر در اتاقی لامپ کم مصرفی بشکند باید همه افراد را از آن اتاق (مخصوصاً بچه ها را) خارج کرد و تا چند روز در آن محل باید کسی نباشد. برای تمیز کردن اتاق نیز باید حتماً ماسک بزنید و مواظب باشید روی قطعات شکسته لامپ پا نگذارید. همچنین قبل از پاکسازی اتاق، پنجره‌ها را باز بگذارید تا بخارات جیوه از اتاق خارج شود و در صورتی که اتاق دارای سیستم تهویه مرکزی است آن را خاموش کنید. به هیچ‌وجه از جاروبرقی برای تمیز کردن بقایای لامپ شکسته استفاده نکنید چون بخارات جیوه را در فضا پخش می‌کند و جارو نیز آلوده می‌شود. یک دستکش بپوشید تا از تماس مستقیم با بقایای شکسته لامپ و بریدن دستان جلوگیری شود و با 2 تکه مقوای نازک بقایای لامپ شکسته را به‌طور کامل با احتیاط در ظرف در بسته قرار دهید و به اولین مرکز بهداشتی تحویل دهید تا ایشان معدوم کنند!!!


در آخر متاسفیم از اینکه ما را بر آن داشتند خیانت های نمک حاوی ید شیمیایی و لامپهای کم مصرف را برملا کنیم.
"کمترین کمک انسان دوستانه شما تکثیر این متن و در اختیار دیگران قرار دادن است"

 

از فرمایشات امام خامنه ای:
نظرات کارشناسان را بگیرید،
البته کارشناس را باید بشناسید.
هر کارشناسى مورد اعتماد نیست.
اى بسا کارشناسانى که مسؤولین بالا را گمراه کردند!
ما در این چند سال، اینها را دیده‏ایم.
اینها جزو تجربیّات ماست؛ که کارشناسى، راهى را جلوی نماینده مجلس یا مسؤول مى‏گذارد که به وسیله آن، واقعیتى را واژگونه و غلط به او معرفى مى‏کند.
این‏طور نیست که شما بتوانید به هر کارشناسى اعتماد کنید.
کارشناس باید شناخته شده باشد؛
باید مورد اعتماد باشد؛
باید به انگیزه و عشق اسلامى و انقلابى و میهنى او، اطمینان حاصل شده باشد
و بدخواه نباشد.   (در دیدار نمایندگان دوره چهارم مجلس شوراى اسلامى‏ –20/03/1371)

--------------------------------------------------------------------
آیا کارشناس ارزشی می داند که چگونه پاپیون از ستاره صهیونیست استخراج می شود؟

 

 

 

نمک طعام کامل (حاوی ید طبیعی مصطلح به نمک دریا):

1- برخی رودخانه ها، درياچه ها و دریاها حاوی نمک طبیعی طعام می باشند، یعنی همان نمکی که در احادیث متعدد استفاده از آن سفارش شده است و مورد نیاز بدن بوده و در طول قرن ها مردم استفاده می کردند و برای هم هدیه می بردند و از تجمیع نمک ها یک نمک کامل به دست می آمد که تمام ریز مغزی ها را دارا و بسیار پر ارزش بوده و به عنوان جایگزین پول نیز کاربرد داشته و در معاملات بکار برده می شده است.

2- نمک، غذا را سالم و گند زدايی می کند. خوردن مقدار کمی نمک قبل از غذا، باعث می شود میکروب های معده که در حفره دهان افراد تجمع کرده اند به سرعت از بین بروند و خوردن نمک بعد از غذا باعث می شود که شوری به بقیه مزه ها غلبه کند تا دندانها در کنار شوری سالم بمانند.

ü رسول خدا (ص): یا علی ! غذا خوردن را با نمک شروع کن و با نمک تمام کن. چرا که هر کس این کار را بکند ، خداوند بسیاری از بلاها و مریضی ها را از او دفع می کند که کمترین آن ها جذام است. الکافی؛ ج‏۶ ؛ ص۳۲۵

ü امام باقر (ع): نمک شفای هفتاد (بی نهایت) بیماری است و اگر مردم خواص نمک را می دانستند برای درمان مریضی ها فقط از آن استفاده می کردند. الکافی؛ ج‏۶ ؛ ص۳۲۶

3- ما مخالف نمک تصفیه شده حاوی یُد طبیعی نیستیم ولی متاسفانه چیزی که در بازار وجود دارد نمک تجزیه شده به همراه یُد شیمیایی است نه نمک تصفیه شده و یُد طبیعی.

4- منظور از تصفیه نمک، شستشوی نمک در چند مرحله برای گرفتن خاک، فلزات سنگین و مواد ناسالم می باشد و نمک طعام کامل بعد از حذف مواد زائد عرضه می شود.

5- نمک طعام کامل به صورت طبیعی حاوی منیزیم، کلسیم، پتاسیم، یُد، منگنز، روی(zinc) و ... می باشد و برطرف کننده کک و مک، ضد چاقی، ضد ورم و ... است.

6- حتی زنان باردار، افراد دارای فشار خون بالا، افراد دیابتی و بیماران قلبی نیز می توانند نمک طعام کامل را به راحتی و بدون هیچ گونه مشکلی مصرف کنند.

7- نمکهای طبیعی طعام در کشورهای اروپایی چندین برابر قیمت عرضه می شود و کیفیت آن توسط دانشکده شیمی دانشگاه تهران آزمایش و تایید شده است.

8- نمک طعام کامل بهترین داروی خوراکی برای کمبودهایی است که در اثر عدم تعادل هورمونی و اعصاب ایجاد شده است. یُد موجود در نمک طبیعی طعام نیز اثر بسیار خوبی بر کارکرد غده تیروئید دارد. در حالی که یُد شیمیایی اثرات سوء و خطرناکی دارد.

9- حکیم دکتر حسین روازاده نمک های طعام کامل موجود در بازار را با قدرت تائید و حمایت می کند.

نمک تجزیه شده (حاوی ید شیمیایی مصطلح به نمک تصفیه شده):

1- در نمک های موجود در بازار که به اسم نمک تصفیه شده حاوی یُد شیمیایی عرضه می شوند، نمک تجزیه می گردد و تنها حاوی سدیم(Na) و کلر(Cl) می باشد و سپس یُد شیمیایی به آن اضافه می شود.

2- عموم یُد شیمیایی مورد استفاده در یُد دار کردن نمک های تصفیه شده از کارخانه ویلیام بلیت انگلیس (William Blythe) تهیه می شود که بدون ممانعت علی رغم تحریم ها وارد ایران می گردد! و در ابتدا مدتی مجانی به ملت ایران عنایت می شده است! لذا ما هرگز یُدی را که از انگلیس به این کشور وارد شده به گلوی فرزندانمان نخواهیم ریخت.

3- یُد شیمیایی اضافه شده به نمک های تصفیه شده علی رغم قابلیت حلالیت بسیار بالا به شدت ناپایدار است و به راحتی بر اثر عوامل گوناگونی مانند رطوبت ، ناخالصی ، گرما و ... دچار اکسیداسیون شده و از بین می رود. به همین دلیل برای استفاده از یدید پتاسیم در کشورهایی مانند کانادا و آمریکا از تکنولوژی بسته بندی بسیار بالایی استفاده می شود ولی در ایران میزان یُد بیش از استاندارد به نمک اضافه می شود تا در نهایت مقدار یدی که در نمک باقی می ماند بتواند یُد مورد نیاز فرد مصرف کننده را تأمین کند. به همین خاطر نمک های تصفیه شده دارای تاریخ انقضاء می باشند تا قبل از آنکه یُد شیمیایی آنها فرار کرده و محیط را آلوده کند، مصرف شوند.

4- کارشناسان تغذیه و بهداشت توصیه می کنند بدلیل متصاعد شدن یُد شیمیایی و عوارضی که بر جای می گذارد، درب نمک های تصفیه شده یُددار باید بسته بوده و دور از دسترس کودکان قرار گیرد ولی یُد طبیعی اینگونه نیست و متصاعد نمی شود. اما توصیه حکما این است که مواد غذایی خصوصاً نمک نباید در محفظه ای فاقد هوا نگهداری شوند چراکه خاصیت غذایی و دوایی خود را از دست می دهند.

5- یُد شیمیایی داخل بعضی از نمک های صنعتی موجود در بازار، بیش از بیست برابر نیاز بدن است که باعث ایجاد مشکل در افراد می گردد و اگر فردی پرکاری تیروئید داشته باشد، یُد شیمیایی برای او سمی مهلک است.

6- همه افراد به یک اندازه به یُد نیاز ندارند و فردی که کمبود یُد ندارد با مصرف یُد شیمیایی اضافه شده به نمک تجزیه شده دچار مشکل
می گردد چرا که این یُد شیمیایی بالاجبار در بدن جذب می شود (برخلاف یُد طبیعی که فقط در صورت نیاز جذب بدن می گردد). آش خاله است ...

7- استفاده از نمک های تصفیه شده حاوی یُد شیمیایی کیفیت غذا را خراب می کند. از آشپزها بپرسید.

حال با توجه به مطالب ذکر شده:

1- می توان دریافت که توصیه به عدم مصرف نمک حاوی یُد شیمیایی به خاطر مضرات بسیاری است که برای انسان دارد و مصرف نمک طعام کامل سلامتی را برای انسان به ارمغان خواهد آورد. خارج از هیاهوهای تبلیغات غیر علمی و تهمت هایی که در جریان است. بماند که کم کم این سوال ایجادشده که چرا حساسیت برخیها روی نمک فراوان شده است؟!

2- در دنیای امروز داستان تکرار می شود. مواد مفید و طبیعی را از ما می گیرند و به اسم تصفیه آن را تجزیه و سمی کرده و با ظاهری زیبا و تجاری به ما می دهند و غذاهایی با سم بسیار همیشه بر سر سفره ها آماده پذیرایی از ما هستند! و با افتخار می گویند خلوص این نمک بسیار عالی است گویی که از تقوی صحبت می کنند! مردم بدانند خلوص بهتر در نمک حاوی یُد شیمیایی یعنی هر چه خوبی دارد، تجزیه شده و فقط فساد در آن موجود است. (خلوص در این مورد= تجزیه بیشتر و فساد خالص. بطور مثال خلوص 97 یا 99 درصدی یعنی این مقدار فساد غذایی!) براستی چرا در شیرهای پاستوریزه و یا آب آشامیدنی مردم وایتکس ریخته می شود، چه کسانی این سموم را استاندارد می کنند؟

3- ما با اجازه رهبر معظم انقلاب از حق مردم شریف ایران دفاع نموده و اجازه نمی دهیم دانشمندان اجیر شده به ملت خیانت کنند.

4- از جریان میلیونی طرفداران این مواضع خواهشمندیم صبورانه با موضوع برخورد کنند بلکه دانشمندان اجیر شده را به گوشه ای برانند تا بیاموزند که بدون هیچگونه علم و تحقیقات، نمی توانند با یک تصمیم عجولانه همه نمکهای طبیعی طعام را سرطان زا اعلام نموده و در تلویزیون زیرنویس کنند. اگر حقیقت دارد مطالب سرطان زا بودن آنرا افشا کنید! و نمونه عینی بیاورید. ما گول دانشمندان اجیر شده را نمی خوریم همانطور که دیدیم در جریان کنترل جمعیت چگونه با دادن جایزه و با تشویق وزیر محترم وقت وزارت بهداشت و درمان، بزرگترین کلاه را بر سر ما گذاشتند که امروز روشن اندیشان ما بدنبال رفع این اشکال مهم هستند.

5- یک عده قلیل فریاد می زنند که باید به مردم یُد بدهیم ما با یُد مخالف نیستیم بلکه با یُد شیمیایی و تجزیه نمک طعام مخالفیم، بنابراین نمک دریا و نمک طعام کامل را قبول و به شایعات توجهی نمی کنیم و می گوئیم بجای اینکه نمک حاوی یُد طبیعی را بدون توجه برای آب کردن برف ها استفاده کنید، یُد آنرا تفکیک و در نمک طبیعی به خورد مردم بدهید تا نیازی به یُد شیمیایی کارخانه های انگلیس هم نباشد.

6- 950 سال حضرت نوح با نمکهای طبیعی و آتشِ ذغال سر کرد، حال از انگلستان ندا می رسد که نمک همچون هروئین مضر است و آتشِ ذغال سرطان زا می باشد!!

7- مطمئن باشید وقتی مردم ما کاملاً متوجه شوند که انگلیسی ها نمکهای خوب و طبیعی را به ملکه انگلستان و از ما بهتران می خورانند آن وقت است که آنها مجبور خواهند شد مقاله بدهند که نمک حاوی ید شیمیایی سرطانزا است.

8- به هر دلیلی اگر جلوی پخش و عرضه و فروش نمک طبیعی عطاریها گرفته شود، مردم از عطاریها بخواهند که نمک درب منزل آنها تحویل داده شود و یا به هر طریقی از
سنگ نمک استفاده نمایند.

*************************************************************

لامپهای کم مصرف پروژه‌ رسمی 10 ساله برای تولید سرطان‌ در کشور!

1- متاسفانه در حدود 10 سال است استفاده و جایگزینی لامپ‌های کم‌مصرف از طرق مختلف ترویج و توصیه می‌شود و حتی برای تشویق اقشار مختلف مردم به استفاده از لامپ‌های کم‌مصرف، یارانه نیز در ‌نظر گرفته و این نوع از لامپ‌ها با قیمتی پایین‌تر از قیمت تمام‌شده در اختیار مردم قرار می‌گرفت و هم اکنون مواد اولیه این لامپ‌ها مشمول تحریم نمی باشند.

2- بالاخره پس از گذشت سال‌ها از مصرف گسترده لامپ‌های کم‌مصرف و جایگزینی آن از سوی خانوار‌های ایرانی، اخیراً مسئولان محترم وزارت بهداشت و درمان بر سرطان‌زا بودن این لامپ‌ها و سایر زیان‌های عمیق فیزیکی و عصبی ناشی از استفاده از این لامپ‌ها بر بدن انسان هشدار دادند و به صورت رسمی از احتمال نشت "اشعه ماورای بنفش" و "بخار جیوه" از این نوع لامپ‌ اعلام خطر کردند و اعلام داشتند: در فرآیند تولید نور در لامپ‌های کم مصرف، دو خطر مهم وجود دارد: اول اینکه اگر به هر دلیلی، اشعه ماورا بنفش از لامپ نشت کند بسیار خطرناک بوده و بیماری‌های پوستی و چشمی را برای افراد به دنبال دارد و تهدید دیگر مهم این لامپ‌ها بخار جیوه آن است، که موجب بروز بیماری‌های عصبی و سرطان می‌شود. (خبرگزاری فارس- 28/01/1391 )

3- آیا بهتر نبود که کار کارشناسی توسط کشور خودمان صورت می گرفت و اعتماد به دانشمندان اجیر شده نمی کردیم.

4- چرا مسائل ارزشی اگر بخشنامه هم داشته باشند عمرشان کوتاه و رشدشان محدود است؟ اما لامپ کم مصرف باید تا داخل طویله های روستاها نیز برود و یک کشور، لامپ خوب، سالم و مفید، اسراف و به زباله دانها سرازیر شود؟

5- در طول سالیان اخیر بسیاری از کارشناسان غیردولتی نسبت به عوارض و پیامدهای خطرناک استفاده از لامپ‌های کم‌مصرف هشدار داده بودند اما متولیان امر در وزارت محترم بهداشت و درمان فقط در حدی که پاسخگوی قانون باشند اقدام کرده اند.

6- آیا مردم می دانند که این لامپها با در نظر گرفتن هزینه های جانبی درمان و عوارض های خطرناک آن پر هزینه تر از لامپهای گذشته اند؟

7- نوزادان و کودکانی که هنوز راه نمی روند و مجبورند دائم به این لامپها نگاه کنند چه کسی از کوری آینده آنها جلوگیری خواهد کرد؟

8- سرطان شناس آمریکایی که اخیراً به ایران سفر کرده علم غیب ندارد که بگوید سونامی سرطان3 سال دیگر ایران را فرا می گیرد! قطعا در جریان این خیانت بزرگ، دستی دارد.

نحوه جمع آوری لامپ های کم مصرف و جایگزین آن:

9- پیشنهاد این است که با همان حدت و شدت که در سراسر کشور اشاعه پیدا کرد، به سرعت باید جمع آوری شده و نحوه جمع آوری این بمب های به اصطلاح لامپ کم مصرف باید اعلام گردد و این مسئله باید سریعاً در دستور کار هیئت دولت و وزارتخانه‌های مرتبط قرار گیرد و به‌صورت رسمی جلوی تولید و واردات لامپ‌های کم‌مصرف گرفته شود.

10- برای جمع آوری لامپ های کم مصرف پیشنهاد می گردد آرام و با دقت آنها را با دست کش باز کنند و در روزنامه بپیچند و به گونه ای که امکان شکستن نداشته باشد، به اولین مرکز بهداشتی نزدیک محل سکونت خود تحویل دهند و توصیه می کنیم از همان لامپ های قدیمی رشته ای برای روشنایی استفاده نمایند.

11- متاسفانه اخیراً استفاده از لامپ‌های LED و LMD به عنوان جایگزین، کم مصرف و فاقد عوارض تبلیغ می شود که کاملاً اشتباه می باشد، تا کی دوباره فریب جدیدی بخوریم و این بار از LED استفاده کنیم تا عوارض مخرب آن را در مقاله جدیدی ببینیم!؟

اقدامات لازم در صورت شکستن لامپ های کم مصرف:

12- مردم بدانند که اگر لامپ کم مصرفی به هر دلیلی شکست متاسفانه همه کسانی که در نزدیکی آن هستند مجال فرار از مرگ تدریجی را ندارند!!

13- بارها اتفاق افتاده که در میوه فروشی یک لامپ کم مصرف شکسته و روی میوه ها ریخته شده که با دستمال آنها را پاک کرده اند!! (خود عمق فاجعه را ببینید!!)

14-

جهت اطلاع بیشتر و یا ارتباط با ما از طرق ذیل می توانید با ما تماس بگیرید:

- روابط عمومي: 66920128-021 - فكس: 66427235-021 - پيامك: 1967006 -0912

- ايميل: Tji آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید - سايت: & ir WWW.ravazadeh.com

حکیم دکتر حسین روازاده

اگر در اتاقی لامپ کم مصرفی بشکند باید همه افراد را از آن اتاق (مخصوصاً بچه ها را) خارج کرد و تا چند روز در آن محل باید کسی نباشد. برای تمیز کردن اتاق نیز باید حتماً ماسک بزنید و مواظب باشید روی قطعات شکسته لامپ پا نگذارید. همچنین قبل از پاکسازی اتاق، پنجره‌ها را باز بگذارید تا بخارات جیوه از اتاق خارج شود و در صورتی که اتاق دارای سیستم تهویه مرکزی است آن را خاموش کنید. به هیچ‌وجه از جاروبرقی برای تمیز کردن بقایای لامپ شکسته استفاده نکنید چون بخارات جیوه را در فضا پخش می‌کند و جارو نیز آلوده می‌شود. یک دستکش بپوشید تا از تماس مستقیم با بقایای شکسته لامپ و بریدن دستان جلوگیری شود و با 2 تکه مقوای نازک بقایای لامپ شکسته را به‌طور کامل با احتیاط در ظرف در بسته قرار دهید و به اولین مرکز بهداشتی تحویل دهید تا ایشان معدوم کنند!!!

در آخر متاسفیم از اینکه ما را بر آن داشتند خیانت های نمک حاوی ید شیمیایی و لامپهای کم مصرف را برملا کنیم.

"کمترین کمک انسان دوستانه شما تکثیر این متن و در اختیار دیگران قرار دادن است"

 

دیدگاه شما

Feed
  1. بسیار عالی من که با اموخته های اقای دکتر امیدم به زندگی 2 چندان شده فکر میکنم اگر هر انسان 120سال عمر کند در 8 شاخه علمی معرفتی به حد استادی برسد
  2. بسم الله الرحمن الرحیم
    با سلام و خسته نباشید
    خدا قوت
    ممنون از اینکه اطلاع رسانی کردید اما فرنگی مآبی ایرانیها به اندازه قدمتش و شاید هم بیشتر زمان نیاز دارد تا ملغی شود اما به هر حال وظیفه مبارزه با این فرهنگ غلط از گردن هیچ یک از انسانهای متعهد و متخصص ساقط نمی شود
  3. برادر بزرگوار مطلب بسيار مهم شما با ذكر صلوات بر محمد و آل محمد و آرزوي سلامتي براي شماحداقل براي 5000 نفر پرسنل شركت مس فرستاده شد
  4. باسمه تعالی
    بسیار عالی بود.
    انسان های بزرگ مانند پیامبران هستند که برای هدایت مردم بسیار حریصند وبار سنگینی بر دوششان می باشد .امیدوارم که زحمات شما هر چه سریع تر ثمر دهد. دکتر ما با شما هستیم
    انشا ءالله هزینه می کنیم و بیانیه شما را انتشار می دهیم حیف که روز قدس گذشته بود که دیدم امام ماهی را هر وقت از اب بگیرند تازه است .;-)
  5. باسلام واحترام خدمت حكيم بزرگوار
    هيچ احمقي مخالف پيشرفت علمي نيست بلكه بايد دنبال علمي باشيم كه آبشخورش فراماسونرها وصهيونيزم واستعمارنباشد.
  6. بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام و خداقوت
    خدا خیرتون بده.
    چرا فقط همین دو تا مطلب را منتشر کردید؟
    بنده احساس میکنم مثلا روغن ها و ... را هم باید در بیانیه مطرح می نمودید.
    به هر حال تشکر می کنم.
    تو میدون امام اصفهان هم پخش شد.

افزودن نظر


    • >:o
    • :-[
    • :'(
    • :-(
    • :-D
    • :-*
    • :-)
    • :P
    • :\
    • 8-)
    • ;-)

    معرفی

    دکتر حسین روازاده

    دارای مدرک پزشکی عمومی از دانشگاه تهران به شماره نظام پزشکی 58290

    زبان سایت

    English Arabic French German Turkish Persian

    جستجو گوگل



    در سايت احياي سلامت
    در كل اينترنت

    تبلیغات

    به زودی امکان پذیرش تبلیغات فراهم میگردد.

    سایت رسمی دکتر روازاده , طب سنتی و حجامت و احیای سلامت و درمان مشکلات ناباروری

    مرجع طب سنتی و دارو های گیاهی ، خواص حجامت مورد تایید دکتر روزاده

    خواص حجامت و خواص زالو درمانی , درمان زود انزالی و مشکلات ناباروری مورد تایید دکتر روازاده