ورود به بانک پرسش و پاسخ
بنر
بنر
بنر
خشم مافیای پشت پرده صدا و سیما از طب سنتی و دکتر روازاده چاپ فرستادن به ایمیل
کد خبر : 3749 يكشنبه ، 28 فروردين 1390 ، 21:29

عملکرد جهادی دکتر روازاده برای تبیین و ترویج طب اسلامی و سنتی که ریشه در تعالیم اسلام دارد و حاصل تلاش های دانشمندان اسلامی چون ابن سینا، زکریای رازی و ... می باشد سبب شده تا مافیای پزشکی غربی به خشم آمده و با نفوذی که در صدا و سیمای جمهوری اسلامی دارد اقدام به رفتاری مجرمانه علیه طب اسلامی و شخصیت دکتر روازاده نموده و با رویکردی مغالطه گرانه ایشان و همکارانشان را ناکارشناس و بی سواد و شیّاد معرفی کند.

 

این درحالیست که دکتر روازاده با همتی بلند سعی در رد پزشکی غربی که علمی وارداتی، ترجمه ای و توطئه آشکار صهیونیسم جهانی است، دارد و همین امر سبب شده تا به مذاق عده ای خوش نیاید.

در این گزارش سه اشکال به طب سنتی و رویکرد طبیبان سنتی و اسلامی وارد می گردد. ابتدای گزارش عنوان می شود که معتقدان به این طب تنها پیرمرد و پیرزن ها هستند و سپس برای رد طب سنتی و تخریب آن در اذهان عمومی گزارشی از برخی از عطاری ها تهیه می شود. در این گزارش از فروشندگان و صاحبان عطاری ها سوال می شود که شما چه مدرکی دارید. این درحالیست که پیشینه تاریک تخریب طب سنتی و سرنگون کردن آن توسط پادشاهان قاجاریه نشان می دهد همین رویکرد یعنی مدرک گرایی برای از میان برداشتن طب سنتی و طبابت حکیمان صورت پذیرفته است. لازم بذکر است مدرک دیپلم که بالاترین مدرک در عصر قجر بوده، مبنایی برای طبابت حکیمان آن عصر توسط شاه قاجار قرار می گیرد.

در بخشی دیگر از گزارش با تصویر شطرنجی شده دکتر روازاده روبرو شدیم که قطعه ای از سخنان ایشان پخش می شود که در مورد استفاده از نعل اسب برای درمان کم خونی است، این درحالی بود که مغالطه ای بزرگ رخ داد و خشم و بی منطقی مافیای پزشکی نفوذی در صدا و سیما را نشان داد. در این گزارش اصل صحبت و منطق گفتار دکتر روازاده سانسور گردیده و از ذهن مردم پنهان ماند. گفتنی است دکتر روازاده تجویز عناصری چون آهن و ید را بصورت مولکول که در طب غربی در غالب داروهای شیمیایی ارائه می شود را رد نموده و معتقد است این عناصر در تغذیه و درمان بیماری ها باید بصورت یون تجویز و مورد استفاده قرار گیرد. در واقع اصل صحبت ایشان استفاده از نعل آهنی اسب برای تزریق یون آهن در غذا بوده است که این مسئله از ذهن مخاطب دور می ماند.

در بخش پایانی گزارش با یک پزشک طب غربی مصاحبه نموده و وی عنوان می کند پزشکان طب سنتی برای درمان عفونت گوش از تزریق عسل در گوش یک کودک استفاده نموده اند و همین امر سبب شده تا طی مراجعه این کودک به این پزشک طب غربی هزاران مگس و لارو و انواع دیگر حشرات از گوش وی خارج شود!!!!!!

این گزارش که سرشار از بیان دروغ های بزرگ و مغالطه کردن های پیاپی در تخریب طب سنتی و شخص دکتر روازاده می باشد مصداق بارزی از رفتار مجرمانه است و قابل پیگرد قانونی و حقوقی خواهد بود.

منبع خبر: وبگاه احیاگران    http://ehyagaran.mihanblog.com/post/3

 

دیدگاه شما

Feed
  1. سلام خداقوت. اين عكس العمل ها نشون ميده كه موفق بوديد واونا ترسيدن .احياي روش پيامبر و ايمه وگذشتگان افتخارآميزمون ستودنيه .
  2. با سلام و عرض ادب و احترام
    بنده و خانواده ام فرمایشات آقای دکتر روازاده صددرصد قبول داریم و اینکه غرب از هر جهت برای لطمه زدن به کشورمون فرو گذار نیست غافل نیستیم. ما از ایشون حمایت میکنیم همه ملت ایران و کسانی که از عوامل غربی حمایت میکنن انگشت شمارند. درود میفرستم بر جناب دکتر روازاده و از خدای منان سلامتی و زندگی پرخیر و برکت را برای ایشان و خانواده شان مسئلت دارم.

افزودن نظر


    • >:o
    • :-[
    • :'(
    • :-(
    • :-D
    • :-*
    • :-)
    • :P
    • :\
    • 8-)
    • ;-)

    معرفی

    دکتر حسین روازاده

    دارای مدرک پزشکی عمومی از دانشگاه تهران به شماره نظام پزشکی 58290

    زبان سایت

    English Arabic French German Turkish Persian

    جستجو گوگل



    در سايت احياي سلامت
    در كل اينترنت

    تبلیغات

    به زودی امکان پذیرش تبلیغات فراهم میگردد.

    سایت رسمی دکتر روازاده , طب سنتی و حجامت و احیای سلامت و درمان مشکلات ناباروری

    مرجع طب سنتی و دارو های گیاهی ، خواص حجامت مورد تایید دکتر روزاده

    خواص حجامت و خواص زالو درمانی , درمان زود انزالی و مشکلات ناباروری مورد تایید دکتر روازاده