ورود به بانک پرسش و پاسخ
بنر
بنر
بنر
کشتار خاموش چاپ فرستادن به ایمیل

گفتمان مهدویت هماره در وجه مناسبات اجتماعی و مدنی سال‌های قبل از ظهور، از اهمیت خاصی برخوردار بوده و قابل مطالعة جدّی است ـ ادعیه، زیارات و روایات راهنمای عمل،‌چراغ روشن پیش‌رو و مفسر این مناسباتند. مناسبات مدنی در حالی كه آكنده از تباهی و فساد می‌شود، در خودش نطفه آخرین رویارویی را می‌پرورد. بر خلاف پاره‌ای برداشت‌های غلط اقدام و اهتمام عمدی برای فساد و تباهی برای تجربه‌ ظهور ره به جایی نمی‌برد. انحراف مردم و مراجعه عمومی به ائمه كفر در سیر تكوینی به این امتلاء و ابتلاء به ظلم می‌انجامد. چنان‌كه در دعای عهد می‌خوانیم: «ظهر الفساد فی البّر و البحر بما كسبت ایدی النّاس. فساد و تباهی در خشكی و دریا به واسطه آنچه مردم انجام می دهند، آشكار شده است رویارویی هم ناگزیر است. جبهه باطل برای تصرف تمامی امكانات و دست آخر در آرزوی واهی جلوگیری از پیروزی امام مبین و حق همه تلاش خود را به كار می‌گیرد و دربرابر جبهه حق، در سال‌های قبل از ظهور برای حراست همراهان و اهل حق از لغزیدن در باتلاق فساد و در وقت ظهور به قصد همراهی تمام با امام عدل با همه قوا وارد كارزار می‌شود. پر واضح است حسب سنّت لایتغیر، «انّ الباطل كان زهوقاً؛ باطل نابودشدنی است هر چند مذبوحانه سعی در ماندن داشته باشد».
پیش‌تر درباره كشتار خاموش و بی سر و صدا در حوزه مواد غذایی و دارویی مطالبی عرضه شد؛ جبهه جدیدی كه از نیمه دوم قرن بیستم از سوی ائتلاف «صلیبی صهیونی» علیه جامعه بشری و به ویژه مسلمانان و كشورهای به اصطلاح خودشان جهان سومی و جنوبی گشوده شد. این جبهه رویارویی جدیدی را با عنوان «نبرد بیوتكنولوژی» سازمان داده است كه طی آن نابودی نژادهای بشری كه آنها را پست می‌خوانند با هدف ایجاد «نژاد برتر» در قالب اقدامات متنوعی تحت پوشش سناریوها و پروژه‌های دارویی و غذایی برنامه‌ریزی شده و به اجراء در می‌آید.
شاید این آمار برای شما هم جالب باشد. همه ساله در مراكز علمی و دانشگاهی آمریكا 17 تا 22 میلیون حیوان مورد استفاده قرار می‌گیرد. همین تعداد یعنی 17 تا 22 میلیون حیوان را هم صنعت لوازم آرایشی هزینه می‌كند. جالب است بدانید سالانه در جهان 250 میلیون حیوان در این مراكز به دست تیغ و گیوتین یا آزمایشگا‌ه‌های بیوتكنولوژی سپرده می‌شود. تنها آمریكا همه ساله 200 هزار سگ و گربه را كه از سطح خیابان‌ها جمع‌آوری می‌شوند به دست تیغ تشریح می‌سپارد.
در حال حاضر، چهار شركت بزرگ «مونسانتو»، «نواریتس»، «دوپوینت» و «آونتیس» تعزیه گردان اصلی و انحصاری انقلاب به قول خودشان پتروشیمیایی هستند. آنها حتّی حقوق انحصاری استفاده از ژن‌ها، كروموزوم‌ها و سلول‌های اكتشافی را كه مولّد توضیحات جدید با كاركردهای ویژه هستند، در سال 1987 به دست آورده‌اند.
تولید و فروش. بیماری‌ها در جهان، تنها بخش كوچكی از صنعت بیوتکنولوژی وحشتناك و جهنمی قرن‌ ماست.
در مقابل این صنعت مولّد بیماری، شركت‌های بزرگ دارویی، به شیوه‌ای خشن افراد سالم را مورد هدف قرار می‌دهند تا دو كفه ترازوی تولید بیماری و مصرف دارو متعادل شود. امروزه صنایع دارویی در سال حدود 500 میلیارد دلار درآمد را برای صاحبانشان به ثبت می رسانند.
در گزارشی كه اخیراً توسط شركت Business insight برای مدیران شركت‌های چند ملیتی تهیه شده است، آمده است: قابلیت تولید بازار برای بیماری‌های نوین با ارقام میلیارد دلاری محاسبه می‌شود. در این گزارش ضمن تجلیل از توسعه بازار سودآور مربوط به ناهنجاری‌های بهداشتی نوین، نسبت به سال مالی شركت‌های دارویی ابراز خوش‌بینی می‌كند و می‌نویسد:
«سال‌های آتی شاهد تولید بیماری‌هایی خواهد بود كه صنایع دارویی سرپرستی آنها را به عهده خواهند گرفت.
بیماری و كشتار خاموش، نتیجه كشت و برداشت گیاهان با ژن‌های پیوندی یا پرورش حیوانات دستكاری شده ژنتیكی است که به ظاهر با هدف استفاده از آنها در زنجیره غذایی بشر ایجاد شده است. طبق اطلاعات موثّق، تا كنون شركت‌های چند ملّیتی فعّال در عرصه صنعت بیوتكنولوژی، از پذیرش انجام آزمایش‌های جامع و جدّی به منظور بررسی مخاطرات به هر صورت و با توسل به لابی‌های سیاسی سر باز زده‌اند. یكی از مهم‌ترین نتایج این ماجرا، ظهور بیماری‌هایی است كه با مصرف غذا ارتباط پیدا می‌كند و همچنان نتایج مرگبار خودش را به جا می گذارد.
بر اساس گزارش توسعه انسانی سازمان ملل، در سال 1992 میلادی، در حال حاضر یك و نیم میلیارد از جمعیت جهان با بیشترین ثروت مالك 7/82 در صد كلّ ثروت دنیا هستند؛ در حالی كه بقیه، یعنی 5/4 بیلیارد نفر جمعیت جهان با كمترین ثروت فقط 4/1 درصد كلّ ثروت دنیا را در اختیار دارند.
امّا ما با این همه، آنان، برای تصاحب 4/1 درصد باقی مانده دارایی مردم فقیر جهان با هم در حال رقابت‌اند و به هر حیله‌ای متوسل می‌شوند.
بر اساس گزارش سازمان بهداشت جهانی، در سال 1996، حدّاقل سی نوع بیماری جدید تنها در 20 سال اخیر به وجود آمده‌اند و در همین حال، بیماری‌های مسری پیشین نیز به جهان بازگشته‌اند. رسانه‌های گروهی و پژوهشگران تحت تملّك و سیطره این شركت‌های چند ملّیتی همه روز با آب و تاب، آخرین دست‌آورده‌های پژوهشی را به رخ شنوندگان اخبار می‌كشند. مردم را به مصرف برخی مواد تشویق یا بر عدم مصرف برخی دیگر تأكید می‌كنند در حالی كه هیچ دستگاه متخصص و مسئولی از منبع و منشأ این خبرسازی‌های به ظاهر علمی سؤال نمی‌كند. همه چیز در چارچوب منافع شركت‌های وابسته به ائتلاف «صلیبی و صهیونی» قابل شناسایی است.
امروزه متأسفانه، در حالی كه انقلاب بیوتكنولوژی، شدید، بی‌واسطه و مرگبارتر از هر تكنولوژی به جان خلق روزگار افتاده، گروه اندكی درباره این تكنولوژی گفت‌وگو می‌كنند. از همین رو هیچ كس از محصولات كشاورزی و مواد غذایی سالم و زیبا نمی‌پرسد و با نگاه به ظاهر محصولات از تفاوت این محصولات دستكاری شده و سالم نمی‌پرسد. «تولید بذر گیاهان كشاورزی» و كنترل انحصاری غذای مردم جهان از طریق بذرهای عقیم شده و یكبار مصرف تنها بخشی از اهداف صنعت بیوتكنولوژی است كه در اختیار كمپانی‌های چند ملیتی ائتلاف صلیبی و صهیونی است.
جنون گاوی و آنفولانزای خوكی و سایر بیماری‌های دست ساز در كنار بیش از 20 بیماری دیگر در سال‌های اخیر بخش دیگر این هجمه غیر انسانی و به ظاهر علمی غارتگران جهانی است.
فشار افكار عمومی در سال 2003، منجر به وادار كردن تولید كنندگان و فروشندگان محصولات كشاورزی و دامی به نصب برچسب محصولات دستكاری شده ژنتیكی شد.
در سال 2007، راكفلر و همدستانش همچون بیل‌گیتس در عمق 1100 كیلومتری قطب شمال، انبار روز قیامت را برای ذخیره و نگهداری حدود 4 میلیون بذر بومی تأسیس كردند؛ در حالی كه طی همه سال‌های گذشته با نابودساختن بذرهای بومی كشاورزان جهان، آنها را وادار و معتاد به استفاده از بذرهای دست‌كاری شدة ژنتیكی و البته یكبار مصرف و عقیم شده ساختند. آنها، با به انحصار كشیدن بقیه ذخیره بذر جهان، در پی تسلط یافتن بر عمده تولیدات كشاورزی این كره خاكی هستند. این همه در حالی است كه كشورهای در حال توسعه با غفلت از این هجوم بزرگ، در بازاری با رقابت سنگین سر در پی دستیابی به صنعت، آن هم از نوع اتومبیل سازی‌اش گذاشته‌اند و سرمایه‌های ملی خود را صرف خرید محصولات كشاورزی وارداتی می‌كنند و از طریق رسانه‌ها لبخند رضا و ژوگوند به مخاطبانشان نشان می‌دهند.


رادیو معارف
سخن سردبیر

 

دیدگاه شما

افزودن نظر


    • >:o
    • :-[
    • :'(
    • :-(
    • :-D
    • :-*
    • :-)
    • :P
    • :\
    • 8-)
    • ;-)

    معرفی

    دکتر حسین روازاده

    دارای مدرک پزشکی عمومی از دانشگاه تهران به شماره نظام پزشکی 58290

    زبان سایت

    English Arabic French German Turkish Persian

    جستجو گوگل



    در سايت احياي سلامت
    در كل اينترنت

    تبلیغات

    به زودی امکان پذیرش تبلیغات فراهم میگردد.

    سایت رسمی دکتر روازاده , طب سنتی و حجامت و احیای سلامت و درمان مشکلات ناباروری

    مرجع طب سنتی و دارو های گیاهی ، خواص حجامت مورد تایید دکتر روزاده

    خواص حجامت و خواص زالو درمانی , درمان زود انزالی و مشکلات ناباروری مورد تایید دکتر روازاده