ورود به بانک پرسش و پاسخ
بنر
بنر
بنر
شعار مقدس مرگ بر آمریکا چاپ فرستادن به ایمیل

شعار مقدس: مرگ بر آمریکا

از دیدگاه فاطمه نابغه 13 ساله

1- مرگ بر آمریکائی که سرزمین موعود یهود است.

2 - مرگ بر آمریکائی که تمامی گلوگاههای قدرت و ثروت آن در اختیار اراذل و اوباش قوم شرور یهود است.

3- مرگ بر آمریکائی که در آن مسیحیت اصیل صلح طلب حق ورود در حوزه قدرت و ثروت ندارد.

4 - مرگ بر آمریکائی که قوم شرور یهود آنرا پایتخت خود برای فرمانروایی کل کره زمین انتخاب کرده!!

5 – مرگ بر آمریکایی که در آن جمعیت کثیر، مسیحی و مسلمان و سرخپوست و سیاه پوست حق آزاد بیان بر علیه خیانتها و جنایتهای اقلیت یهودی حاکم برآن را ندارند.

6 - مرگ بر آمریکائی که در آن قانون شکل تغییر یافته زور و علم شکل تغییر یافته خشونت است.

7 - مرگ بر آمریکائی که آموزش علوم صحیح و مفید و پایدار در تمامی مراکز تحقیقاتی و پژوهشی آن قانوناً ممنوع است و خفقان بر علیه علوم اسلامی، ولائی، سیاست محوری و کلیدی آن است.

8 - مرگ بر آمریکائی که سیاست حاکم بر آن توسعه خوشی ها و سرکوب خوبی هاست ]خوبی یعنی توجه به نیازها و کسریهای خود و دیگران، خوشی یعنی عدم توجه به نیازها و کسریهای خود ودیگران[ .

9 – مرگ بر آمریکائی که در بین صد ها میلیون از حامیان و هواداران دولت آن در سرتاسر دنیا حتی یکنفر برای نمونه پیدا نمی شود که پرهیزکار، باتقوی، باایمان ، با بصیرت، باسواد، با فرهنگ ، باشعر، عالم ،عاقل ، عادل و آگاه به مسائل زمان بوده و از سلامتی فکری و روحی و جسمی کامل برخوردار باشد.

10 – مرگ بر آمریکائی که دولت و ملت آن حاکمیت قوم شرور یهود را به حاکمیت الله ترجیح می دهند.

11- مرگ بر آمریکائی که برای جذب خبرگان و نخبگان و نابغه های اسلام شناس و کفر ستیز نه تنها سرمایه گذاری نمی کند بلکه کشتن آنها را در راس همه برنامه های علمی و امنیتی مهم خود قرار داده.

12 - مرگ بر آمریکائی که با اتخاذ سیاست بین المللی «رباخواری، خونخواری، نفت خواری، نجس خواری، سم خواری، تمامی استعدادهای امت اسلام و جهان مسیحیت را سرکوب کرده و از تربیت نیروهای سالم و کارآمد و مفید جلوگیری می کند».

13 – مرگ بر آمریکائی که با تربیت دانشمندان بدون بینش و بد کار، و تحریف تورات و انجیل و کلام خدا، توسط  آنها به ترویج و توسعه فرهنگ، خودزنی و دیگر زنی، خود سوزی و دیگرسوزی، خودکشی و دیگر سوزی در همه دنیای معاصر می پردازد.

14 - مرگ بر آمریکائی که دفاع صحیح از ولایت مطلقه فقیه و چهار اصل پویا و سازنده آن یعنی ( 1 –علم شناخت نعمت ها 2 – علم بهره برداری صحیح از نعمت ها، 3 – علم شناخت بحرانها 4 – علم حل بحرانها، را در هرنقطه دنیا جرم بزرگ می داند و با جعل قوانین بین المللی به مقابله همه جانبه با آن می پردازد.

15 - مرگ بر آمریکائی که ورشکستگی اقتصادی دولت و ملت خود و امت اسلام و جهان مسیحیت را به ثروتمند شدن اقلیت اشرار یهود ترجیح می دهد.

15-1 مرگ بر آمریکائی که سیاست محوری و کلیدی آن در همه ی امور در دست مافیای قدرت و ثروت یهود است و دولت مردان آن قدرت تصمیم گیری مستقل در هیچ زمینه ای ندارند، حتی برای حفظ منافع شخصی خود.

16- مرگ بر آمریکائی که بالاترین حجم بودجه دولت خود را برای ترویج و توسعه خشونت در عرصه بین المللی هزینه می کند «خشونت یعنی انسان را از دست خدا و رسول و ولایت و فقاهت گرفتن و بدست نفس و شیطان و مردم و دنیا سپردن»

17- مرگ بر آمریکائی که در تمامی دانشگاههای معتبر آن علم شکل یافته خشونت است.

18- مرگ بر آمریکائی که دولت مردان آن برای جلوگیری از ظهور حضرت مسیح(ع) از طرح و برنامه های شیطانی ارائه شده توسط قوم شرور یهود استقبال کرده و هر حرکت سازنده و زمینه ساز ظهور توسط مسیحیان مومن را در نطفه خفه می کنند.

19- مرگ بر آمریکائی که سخن گفتن از انجیل تحریف نشده و تبلیغ دین اصیل مسیحیت در آن بزرگترین جرم محسوب شده و کمترین سزای آن مرگ است.

20- مرگ بر آمریکائی که رشد علمی و اقتصادی مسیحیان اصیل را با خط قرمزهای علمی و قانونی و نظامی و تهدیدی و تطمیعی، کنترل کرده و بردگی مادام العمر را به مسیحی تباران اصیل تحمیل کرده است.

21- مرگ بر آمریکائی که با شعار «زندگی یعنی تجربه کلام خدا» با تمام توان مقابله کرده و از فرهنگ نفس پرستی و شیطان پرستی با تمام توان حمایت می کند.

22- مرگ بر آمریکایی که فرهنگ شیطان پرستی را با انواع روشهای علمی تبیین و توجیه می کند.

23- مرگ بر آمریکایی که دولت مردان آن صاحبان اصلی قدرت و ثروت را به خود معرفی نمی کنند و در راه اینکه چرا در بین صاحبان اصلی قدرت و ثروت حتی یک نفر مسیحی تبار وجود ندارد کوچکترین توضیحی نمی دهند.

24- مرگ بر آمریکایی که با ارائه روشهای درمان آسان بیماری های صعب العلاج، با شدت وحدت جلوگیری کرده و با توسعه طب مدرن شیمیائی و انواع جراحی های غیر ضروری به نسل کشی امت اسلام و مسیح دامن می زنند و از توتنمندیهای فوق تصور طب اصیل اسلامی سخنی به میان نمی آورند.

25- مرگ بر آمریکائی که رسانه های خبری آن در اختیار و انحصار اشرار یهود بوده و کلمه ای درباره سران و سیاست های کلان پشت پرده آنها نمی نویسند.

26- مر گ بر آمریکائی که دولت مردان آن کوچکترین تلاشی در زمینه انتقال قدرت از یهودیت شرور جنگ طلب به مسیحیت اصیل صلح طلب انجام نمی دهند.

27- مرگ بر آمریکائی که با ترویج و توسعه اسلام هراسی و شیعه هراسی انسان معاصر را از همه خوبیها محروم کرده و زندگی همه انسانها را به جهنم تبدیل می کنند.

28- مرگ بر آمریکائی که بخاطر حفظ امنیت اقلیت سرمایه داران یهود، همه دنیا را ناامن کرده.

29- مرگ بر آمریکائی که با توسعه فرهنگ بی حجابی و جلف گرائی و بی عفتی، کودکان بیگناه را پای هوسرانیهای مادران خود قربانی کرده و ناامنی اقتصادی و اخلاقی را به همه خانواده ها تحمیل می کند.

30- مرگ بر آمریکائی که در همه امور از سیاست عقل زدائی و علم ستیزی استفاده می کند و با سیاست کلان عقل زدایی در پی خشکاندن ریشه دین باوری وحی گرائی در دنیاست.

31- مرگ بر آمریکائی که دولت مردان آن با پرسش خوب و پاسخ خوب سر سختانه مخالفت می کنند و با این روش غیر اصولی و ناجوانمردانه راه رشد علم را برای خود و دیگران می بندند.

 

دیدگاه شما

افزودن نظر


    • >:o
    • :-[
    • :'(
    • :-(
    • :-D
    • :-*
    • :-)
    • :P
    • :\
    • 8-)
    • ;-)

    معرفی

    دکتر حسین روازاده

    دارای مدرک پزشکی عمومی از دانشگاه تهران به شماره نظام پزشکی 58290

    زبان سایت

    English Arabic French German Turkish Persian

    جستجو گوگل



    در سايت احياي سلامت
    در كل اينترنت

    تبلیغات

    به زودی امکان پذیرش تبلیغات فراهم میگردد.

    سایت رسمی دکتر روازاده , طب سنتی و حجامت و احیای سلامت و درمان مشکلات ناباروری

    مرجع طب سنتی و دارو های گیاهی ، خواص حجامت مورد تایید دکتر روزاده

    خواص حجامت و خواص زالو درمانی , درمان زود انزالی و مشکلات ناباروری مورد تایید دکتر روازاده