ورود به بانک پرسش و پاسخ
بنر
بنر
بنر
پاسخ پرسش : دیابت وابسته به انسولین چاپ فرستادن به ایمیل

آقا، 19 ساله                             
پرسش: با سلام وخسته نباشیدخدمت جناب اقای دکتر
متاسفانه دایی بنده دچاربیماری دیابت وابسته به انسولین شده است بدترازاین ایشان بدلیل دیر متوجه شدن موجب ازدست دادن لوزلمعده خود شده است وهر روز انسولین تزریق میکندوتقریبا زندگی زناشویی و خانوادگی ایشان دچار مشکلات عدیده شده است سوال بنده از جناب دکتر اینست که آیا درطب سنتی برای ایشان درمانی وجود دارد؟آیا وقتی جنابعالی بیماری های لاعلاجی مثل ایدزوهپاتیت را درمان کردید برای این نوع بیماری هم درمانی وجود دارد؟ با کمال تشکر از جناب دکتر



پاسخ: بله می توانید کنترل کنیم تا مقدار انسولین تزریقی آنرا کمتر کنیم تا بچه دار هم بتوانند بشوند، مراجعه نمایند تا نسخه بگیرند. ضمناً سن بیمار مشخص نیست نقداً دستورات ذیل را رعایت کنند.
یک فرد دیابتی باید حتماً حجامت نماید تا خوش زخم شود ( و جای حجامت آنها نیز خوب می شود)، از نمک طعام مورد تایید استفاده نمایند و غذاهای شور بخورند و از شوری آن نترسند چرا که نمک های صنعتی مشکل دارند. چای و هر نوع شیرینی را کنار بگذارند و بجای چای پونه یا نعنا استفاده نماید و بجای شیرینی از عسل و توت یا مشتقات آنها به اشکال مختلف استفاده کنند، مثلاً با شیره توت می شود حلوا درست کنند و یا با عسل کمپوت یا مربی درست نمایند.
این افراد باید تحت نظر پزشک قرصهایش را مخصوصاً قرص گلی بن کلامید را به تدریج قطع نمایند و نه به صورت دفعتی و یکجا. البته توصیه می شود قرص میتفورمین را نخورند چرا که عوارض زیادی دارد.

 

معرفی

دکتر حسین روازاده

دارای مدرک پزشکی عمومی از دانشگاه تهران به شماره نظام پزشکی 58290

زبان سایت

English Arabic French German Turkish Persian

جستجو گوگل



در سايت احياي سلامت
در كل اينترنت

تبلیغات

به زودی امکان پذیرش تبلیغات فراهم میگردد.

سایت رسمی دکتر روازاده , طب سنتی و حجامت و احیای سلامت و درمان مشکلات ناباروری

مرجع طب سنتی و دارو های گیاهی ، خواص حجامت مورد تایید دکتر روزاده

خواص حجامت و خواص زالو درمانی , درمان زود انزالی و مشکلات ناباروری مورد تایید دکتر روازاده