ورود به بانک پرسش و پاسخ
بنر
بنر
بنر
پاسخ پرسش : گریه نوزاد بخصوص در مهماني يا جاي شلوغ – رژیم برای اضافه وزن کودکان و کاهش اشتهای زیاد چاپ فرستادن به ایمیل

کودک، 3 ماهه                        
پرسش: 1-باسلام و خسته نباشيد خدمت شما
من يك دختر 3 ماهه دارم كه خيلي گريه ميكند بخصوص وقتي مهماني يا جاي شلوغ هستيم ميخواستم بدانم راه درماني دارد يانه؟ و دليل گريه هايش چيست ؟ باتوجه به اينكه در شب بيشتر گريه ميكند ولي شب تاصبح را خواب است و درماشين درحال رفتن خيلي ارام است. با تشكر ازشما و ميخواستم بدانم آيا ماي بي بي براي دختر من ضرري دارد يانه؟



پاسخ : از گلاب استفاده کنید، عرق بیدمشک را با گلاب قاطی کنید و بدهید بخورد، سعی کنید بچه را از خوردن تنقلات امروزی منع کنید (کاکائو، شکلات، چیپس، پفک و ...) ، آرام بخش هایی مانند استخدوس را برخی مواقع به او بدهید بخورند، کم کم خوب می شود.
ضمناً حتی الامکان از پوشک استفاده نشود بهتر است، مخصوصاً برای دختران. بهر حال حاوی مواد شیمیایی هستند و واکنش پوستی ایجاد می کنند. از همین پارچه های نخی که قدیم استفاده می کردند، استفاده شود سالم تر است.


2- سوال دومم در مورد بچه خواهرم است كه 5 سال دارد و 31 كيلو وزنش است وخيلي اشتهاي زيادي بخصوص براي خوردن شيرينيجات دارد چه كنم كه اشتهايش كم شده و لاغر شود؟

باتشكر

پاسخ:  ایشان اضافه وزن دارند و قطعاً تغذیه اش خراب است، تمام مواد کارخانه ای را از ایشان بگیرید و سعی کنید برنج هم تا آنجا که می توانید به او ندهید، نان هم سبوس دار به او بدهید. بچه را به خوردن نمک دریا عادت دهید، کم کم هم نهار را به او ندهید، در طی روز میوه میوه یا نان بخورد و نهار مفصل به او ندهید.
به ما هم مراجعه کنید، داروهای گیاهی هم داده می شود.


 

معرفی

دکتر حسین روازاده

دارای مدرک پزشکی عمومی از دانشگاه تهران به شماره نظام پزشکی 58290

زبان سایت

English Arabic French German Turkish Persian

جستجو گوگل



در سايت احياي سلامت
در كل اينترنت

تبلیغات

به زودی امکان پذیرش تبلیغات فراهم میگردد.

سایت رسمی دکتر روازاده , طب سنتی و حجامت و احیای سلامت و درمان مشکلات ناباروری

مرجع طب سنتی و دارو های گیاهی ، خواص حجامت مورد تایید دکتر روزاده

خواص حجامت و خواص زالو درمانی , درمان زود انزالی و مشکلات ناباروری مورد تایید دکتر روازاده