ورود به بانک پرسش و پاسخ
بنر
بنر
بنر
پاسخ پرسش : آلوئه ورا - فوبیای اجتماعی، مانیایی و شیدایی چاپ فرستادن به ایمیل

آقا، 31 ساله                       
پرسش: با سلام به دکتر روازاده عزیز
بسیار خوشحالم که پس از سالها، خلأ وجود حکیم متبحر طب سنتی با وجود شما مرتفع گردید.
قد 173، وزن 73، از کودکی دارای شخصیت خاصی بوده ام. بطوریکه گاه بسیار اجتماعی، جسور و با نشاط، و گاه افسرده و ترسو بوده ام. که دو سه سال پس از ازدواج (24 سالگی) افسردگی ام غالب گردید.
یکسال و نیم پیش برای درمان افسردگی، اضطراب، ترس (فوبیای اجتماعی) و حمله وحشت نزد روانپزشک رفتم که پس از مصرف دارو، چند ماه وارد حالت خاصی از نشاط شدم که در علم روانپزشکی به مانیایی و شیدایی تعبیر میشود و حاصل آن خسارتهای فراوان مالی و اجتماعی بود. بطور مثال با فروش آپارتمانم برای ایجاد شغل دوم (که ناموفق بود) تقریباً سرمایه 10 ساله کار خود را از دست دادم.
دو ماه پیش روانپزشکم به ابتلای بنده به بیماری اختلال دو قطبی اشاره کرد و شربت والپروات سدیم + قرص فولیک اسید تجویز نمودند. پس از اتمام داروهای فوق (دو روز پیش) قرص دپاکین 500 + فولیک اسید را برایم تجویز کردند.
داروهای دوره درمانی را دقیقاً بخاطر ندارم ولی پروپرانولول 20و40 - فلوکستین-سیتالوپرام-الانزاپین را در دوره درمانی مصرف کرده ام.
لازم میدانم عرض کنم بر اساس تشریح مزاجها در سایت، مزاج اینجانب غالباً دموی بوده و نشانه هایی از صفراوی نیز در آن وجود دارد.
در ضمن طبق فرمایش شما، چند ماهی است که نمک دریا، روغن کنجد، آب جوشیده و ظروف مسی را وارد زندگی خود کرده ام.
دکتر روازاده!
تا 28 سالگی افتخار داشتم که داروی شیمیایی مصرف نکرده ام، ولی با این اختلال طی این دو سال روزانه چندین قرص شیمیایی مصرف کرده ام.
از شما استدعا دارم طریقه ای برای تثبیت خلق با نشاط، خلاق و متقکر به اینجانب معرفی نمایید تا ناچار به مصرف داروهای شیمیایی که هزاران عوارض بلند مدت دیگر دارند، نباشم.
در بخش پاسخ به سوالات توسط جنابعالی خواندم که مصرف صبر زرد (آلوئه ورا) اخلاط بدن را تخلیه میکند. بنده اینطور استنباط کردم که تخلیه اخلاط بدن انسان را میتوان به مثابه ریست یا فرمت رایانه دانست. آیا اینطور است؟ اگر مصرف صبر زرد مفید است لطفاً طریقه مصرف آنرا نیز بفرمایید.
طول عمر شما را از خداوند منان مسألت دارم.



پاسخ: ما که نگفته ایم آلوئه ورا اخلاط را دفع می کند. اخلاط را از داخل به بیرون می کشاند که ممکن است است دفع نشود و عوارض بوجود بیاورد.
اختلالات شما زمان بر و تخصصی است، نقداً سودازاهای اصلی مانند بادنجان، عدس، سیب زمینی، گوجه فرنگی، کرم بروکلی نخورید.
پیشنهاد می شود به مطب مراجعه نمایید.

 

معرفی

دکتر حسین روازاده

دارای مدرک پزشکی عمومی از دانشگاه تهران به شماره نظام پزشکی 58290

زبان سایت

English Arabic French German Turkish Persian

جستجو گوگل



در سايت احياي سلامت
در كل اينترنت

تبلیغات

به زودی امکان پذیرش تبلیغات فراهم میگردد.

سایت رسمی دکتر روازاده , طب سنتی و حجامت و احیای سلامت و درمان مشکلات ناباروری

مرجع طب سنتی و دارو های گیاهی ، خواص حجامت مورد تایید دکتر روزاده

خواص حجامت و خواص زالو درمانی , درمان زود انزالی و مشکلات ناباروری مورد تایید دکتر روازاده