ورود به بانک پرسش و پاسخ
بنر
بنر
بنر
پاسخ پرسش : امکان درمان بیماری سیاتیک و عرق النساء چاپ فرستادن به ایمیل

خانم، 33 ساله از رشت               
پرسش: باسلام ، همسر بنده با 32 سال سن حدود 5سال است که به گفته پزشکان مبتلا به تنگی کانال مادرزادی شده ،که البته بنده بنا به تقاضای پزشکان سه بار Mri گرفتم و اصلا ً اعتقاد به گفته آنها ندارم که به گفته یکی از آنها 5 سال پیش اگر این خانوم عمل نکند فلج شده و قادر به حرکت نیست و این خود می تواند دلیلی بر رد مدعی اوشان باشد.که بنده در طی این مدت بعد از 4 سال ایشان را پیش  یک کشاورز که بطور تجربی بر روی اعصاب سیاتیک که در نواحی خاصی از جمله ساق پا و زانو بود حرکات ماساژی را در طی 7 جلسه انجام داد و ایشان که خیلی سریع و با سرپا ایستادن حدود 20 دقیقه پایش بی حس می شد و حالت گزگز پیدا می کرد ظاهرا ً 30% تقلیل پیدا کرد که البته بچه کوچک 3 ساله ای داریم که می تواند در تشدید این بیماری کمک کند و معمولا ً اگر در سال جشنی گرفته شود و مدام سرپا بایستد دچار حالت گز گز و سپس بی حسی می شود که بعد از آن بدنش حالت کجی پیدا می کند و یک ور راه می رود و حتماً باید بنشیند که در واقع اعتماد به نفس را از ایشان سلب کرده است به دلیل باتوجه به اینکه سایت های زیادی را در طی این چند سال جستجو کردم به عاجزانه بعد از خداوند از ایشان تقاضای کمک دارم  تا انشاءالله در این باب فرجی حاصل گردد با وجود علاقه به تماس تلفنی بنا به تقاضای شما از اینکار امتناع کردم .
البته به عرض برسانم که ایشان 2ماه تمام رژیم سلامتی آقای دکتر خدادادی را گرفتم
که شامل فقط مغزیجات و میوجات و سبزیجات خام بود که بازهم نتیجه ای حاصل نشد اما ایشان 15 کیلو وزن کم کردند که تا ثیر 10%را به نظر به همراه داشت .



پاسخ: مشکل شما همان عرق النساء است. به مطب بیایید تا فصد شوید و دستوراتی ارائه گردد. باید همچنین منضج سودا بخورید و بعد از آن مسهل بخورید.

 

معرفی

دکتر حسین روازاده

دارای مدرک پزشکی عمومی از دانشگاه تهران به شماره نظام پزشکی 58290

زبان سایت

English Arabic French German Turkish Persian

جستجو گوگل



در سايت احياي سلامت
در كل اينترنت

تبلیغات

به زودی امکان پذیرش تبلیغات فراهم میگردد.

سایت رسمی دکتر روازاده , طب سنتی و حجامت و احیای سلامت و درمان مشکلات ناباروری

مرجع طب سنتی و دارو های گیاهی ، خواص حجامت مورد تایید دکتر روزاده

خواص حجامت و خواص زالو درمانی , درمان زود انزالی و مشکلات ناباروری مورد تایید دکتر روازاده