ورود به بانک پرسش و پاسخ
بنر
بنر
بنر
پاسخ پرسش : ضعف قوای جنسی و عوارض استمناء چاپ فرستادن به ایمیل
آقا، 30 ساله از  (Qom-telebeye xarici (Qorcestan ve cumhuriye Azerbaycan
پرسش: با سلام. پسر عموی من 4 سال است مریض شده و مدام داروهای شیمیایی را تجربه می کند و این مرض ارثی نیست. احتمال می دهم که علت این مرض استمنا بوده است. مولف کتاب گناهان کبیره هم می نویسد که اکثر بیماران تیمارستان طهران استمناییها هستند. علایم:
1-بی اراده 2- ضعف شهوت جنسی. 30 ساله است و تازه ازدواج کره الان مجبور است از ضعف جنسی هم معالجه شود .3-شنیدن صداها 4- شنیدن صدای بوغ ماشین در کوچه گویا برای او این کار را می کنند.
5-احساس اینکه مردم به او نفرت می کنند چون او مریض است و مریضی خود را پنهان می کند.
خودش از این حال ناراحت است. چون بعد از چند سال معالجه همه دندانهیش ریخت تازهاش را درست کرد و ازدواج کرد. روانپزشک معالجه می کند و گفته است 3 روز دیگر خوب می شه. ولی تا کی ؟ چه قدر داروی شیمیایی؟ همه هم گرانقیمت و با سختی می خرند.
ما در تحلیل امور از شما الهام گرفتیم و داریم آنها را در آذریهای آذربایجان و گرجستان ترویج می دهیم. وقتی هم که آذری بودن شما را می گویم مردم تشویق می شوند.
امیدوارم در زمینه طب اسلامی طلاب خارجی را هم پرورش خواهید داد. این باعث خواهد شد تا این افکار مبارک در خارج هم گسترش پیدا بکند.

پاسخ: این افراد زمانی بیمار نامیده می شوند که هیچ گونه میلی در ارتباط با جنس مخالف نداشته باشند و فقط خود را از طریق استمناء ارضاء می کنند که در این صورت باید به مطب مراجعه کرده تا راهنمایی لازم ارائه شود، در غیر این صورت گرچه مقداری ضعف دارند و از قدرت بدنی پایینی برخوردار هستند، به مرور زمان و با تغذیه سالم و داروهای مکمل و جانبی که در اختیارشان قرار می دهیم، مشکلشان مرتفع می گردد.
 

معرفی

دکتر حسین روازاده

دارای مدرک پزشکی عمومی از دانشگاه تهران به شماره نظام پزشکی 58290

زبان سایت

English Arabic French German Turkish Persian

جستجو گوگل



در سايت احياي سلامت
در كل اينترنت

تبلیغات

به زودی امکان پذیرش تبلیغات فراهم میگردد.

سایت رسمی دکتر روازاده , طب سنتی و حجامت و احیای سلامت و درمان مشکلات ناباروری

مرجع طب سنتی و دارو های گیاهی ، خواص حجامت مورد تایید دکتر روزاده

خواص حجامت و خواص زالو درمانی , درمان زود انزالی و مشکلات ناباروری مورد تایید دکتر روازاده