ورود به بانک پرسش و پاسخ
بنر
بنر
بنر
پاسخ پرسش : توصیه هایی برای افراد سودایی (دارای مشکلات روحی، ضعف حافظه، فراموشی و ...) چاپ فرستادن به ایمیل
آقا، 26 ساله از قم     
پرسش: بنده دانشجو هستم و بالطبع مهمترین ابزار دانشجو حافظه و تفکر و قدرت نقادی است . مشکل بنده نداشتن تفکر منطقی و استنتاجی و همچنین عدم توانایی  در به خاطر سپاری مطالب و بازگویی و یادآوری شنیده ها ، دیده ها و مطالب درسی می باشد .
ضعف حافظه و حواس پرتی اینجانب به حدی است که با رفتن از اتاقی به اتاق دیگر هدف از این کار را فراموش می کنم و یا گاهی اوقات برای تشخیص دست چپ و راست باید به آنها نگاه کرده و به  آن فکر کنم . همچنین از حساسیت پایین در حواس شنوایی و بینایی رنج می برم بدین معنا که برای شنیدن سخنان یا دیدن تصاویر ، نسبت به دیگران باید انرژی بیشتری مصرف کنم . در تکلم نیز دچار مشکل هستم و اکثرا به من گفته می شود که جملاتی که به کار می برم ارتباطی با هم ندارند . لازم به ذکر است که مشکلات فوق از دوران نوجوانی گریبانگیر بنده بوده است.  احتمال می دهم که به اختلال اوتیسم یا سندرم اسپرگر مبتلا باشم .
مشخصات جسمی
سن : 26  قد : 168  وزن : 57  طبع : سرد   بیماری : میگرن + حساسیت در طول سال
مشخصات روحی
گوشه گیر – منزوی – زود رنج – نداشتن تفکر منطقی – ضعف حافظه – ترس از دیگران – خیره شدن و فرو رفتن در افکار -  پوچی و بی هدف بودن در زندگی – مشکلات روحی جنسی شدید مخصوصا در دوران نوجوانی
اقدامات انجام گرفته که بی نتیجه بوده است :
1)      ترک چایی  2) عدم مصرف نوشابه  3) عدم مصرف تنقلات و شیرینیجات  4) مصرف عسل 5) مصرف سعدکوفی + کندر  6) مصرف مویز ناشتا  7) مصرف آب کدو + آب هویج  8) مصرف روغن کنجد همراه با غذا  9) مصرف گردو با پنیر  10 ) چندین بار حجامت

پاسخ: طبع شما سودایی هست. مطلقاً سودازاها را نخورید و گرم و تر زیاد بخورید. دستورات تغذیه را کاملاً مراعات نمایید، بدنتان را روغن مالی نمایید، حمام گرم حتماً استفاده کنید و حجامت نیز به موقع انجام دهید. سودایی ها اصلاً نباید از لحاظ جسمی و فکری خود را خسته کنند. و هر وقت خسته می شوند باید به اندازه کافی استراحت نمایند. هنگام گرسنگی به اندازه کافی غذا میل نمایند. آب و هوای قم برای شما مناسب نیست، محل زندگی شما باید خوب و ییلاقی باشد و روحییه خود را باید شاد نگهدارید و اطرافیانتان باید در این امر شما را یاری دهند. محل خوابتان نیز باید راحت باشد و تا زمان تعدیل طبع باید این موارد را رعایت نمایید.
 

معرفی

دکتر حسین روازاده

دارای مدرک پزشکی عمومی از دانشگاه تهران به شماره نظام پزشکی 58290

زبان سایت

English Arabic French German Turkish Persian

جستجو گوگل



در سايت احياي سلامت
در كل اينترنت

تبلیغات

به زودی امکان پذیرش تبلیغات فراهم میگردد.

سایت رسمی دکتر روازاده , طب سنتی و حجامت و احیای سلامت و درمان مشکلات ناباروری

مرجع طب سنتی و دارو های گیاهی ، خواص حجامت مورد تایید دکتر روزاده

خواص حجامت و خواص زالو درمانی , درمان زود انزالی و مشکلات ناباروری مورد تایید دکتر روازاده