ورود به بانک پرسش و پاسخ
بنر
بنر
بنر
پاسخ پرسش : درمان کم بودن شدید میل جنسی چاپ فرستادن به ایمیل
آقا، 24 ساله از سبزوار
پرسش: من یک برادر سی و چند  ساله دارم ایشان تازه ازدواج کرده اند و در ضمن طلبه هم هستند . قبل از ازدواج ایشان بسیار مقید در نگاه به نا محرم بودند تا وقتی که تصمیم به ازدواج گرفت بعد از خواستگاری های بسیار زیاد بلاخره با یک خانوم در شهر خودمان رضایت داد که ازدواج کند .
در شب عقد ایشان از حرفهایی که عاقد می گفت (چنان که برادرم  خودشان می گفتند) بسیار ترسیده بوده به طوری که گفت اگر کمی بیشتر عاقد حرف میزد من بیهوش میشدم ، (از همان شرایط وقوانینی که حق طلاق را به زن میدهد مثل :داماد باید  سالم  باشد  یا  اگر بعدا مریضی ثابت شود حق طلاق با زن است  یا  نباید  بر علیه زن بد اخلاقی صورت بگیرد و از این قبیل که هنگام عقد با مرد گفته می شود  و داماد  باید آن را امضا کند  ، وهمان قوانین ضمن عقد در سند ازدواج) خلاصه که بعد از این ترس شدیدی  که به او  وارد شده هنگام شام خوردن همان شب او  تقاضای آب  لیمو میکند و به او  میدهند و او میخورد حال که نزدیک به یک سال است (شاید هم بیشتر) او اصلا نسبت به همسرش هیچ حسی ندارد به قول خودش دست به همسرش که میزند  فرقی با اینکه  دست به پنکه بزند ندارد . یعنی هیچ میل جنسی نسبت به  همسرش  ندارد .واقعا این مسئله در خانواده ی ما معزل شده و باعث سرد شدن روابط بین او و همسرش شده. لطفا راهنمایی بفرمایید؟

پاسخ: مشکل ایشان خیلی به ماجرای ترس مرتبط نمی باشد و کاهش میل جنسی ایشان یک بیماری به حساب می آید و قابل درمان هست. نقداً حجامت به ویژه حجامت ساکرال انجام دهند (نزد دکتر پورسینا در سبزوار نیز می توانند بروند) و تغذیه سالم داشته باشند و کنجد بو داده، شاهدانه بوداده و تخم کتان بو داده هم زیا بخورید. کله گنجشک جوان نیز خیلی موثر است.
 

معرفی

دکتر حسین روازاده

دارای مدرک پزشکی عمومی از دانشگاه تهران به شماره نظام پزشکی 58290

زبان سایت

English Arabic French German Turkish Persian

جستجو گوگل



در سايت احياي سلامت
در كل اينترنت

تبلیغات

به زودی امکان پذیرش تبلیغات فراهم میگردد.

سایت رسمی دکتر روازاده , طب سنتی و حجامت و احیای سلامت و درمان مشکلات ناباروری

مرجع طب سنتی و دارو های گیاهی ، خواص حجامت مورد تایید دکتر روزاده

خواص حجامت و خواص زالو درمانی , درمان زود انزالی و مشکلات ناباروری مورد تایید دکتر روازاده